Hallo.
Op de KPN website kom ik geen milimeter verder. Persoonlijk is het voor mij een slechte website, maar misschien heb ik hier meer geluk.
Ik vraag hier mijn vraag voor iemand die recent is overleden. Ik ben de executeur, en ik heb beide abonnementen van deze persoon opgezegd via de KPN website, en dat verliep zeer goed en zeer snel.
Beide abonnementen waren zijn KPN mobiel bellen en zijn internet - TV - Telefonie.
Daarvoor mijn dank. Nadat beide abonnementen sinds 14 september gereed zijn (per email gekregen) dacht ik dat daarmee alles in kannen en kruiken is.
Maar nu kreeg ik iets van de KPN, waarin staat dat ik de decoder (of modem?) moet terugsturen. Ik ben 75 en zelf heb ik geen apparatuur losgekoppeld. Nu ligt hier een “stapel” met dingen waar ik geen verstand van heb. En de KPN heeft ook iets geleverd (verpakking) waarmee ik de decoder (of modem?) kan terug sturen wanneer ik de meegeleverde sticker erop plak. Helaas, er zat geen sticker bij, dus ik heb geen idee wat voor sticker ik er op moet plakken.
Kan iemand mij zeggen wat ik nu precies terug moet sturen? Aangezien ik tijdens de rouw mij niet om deze technische zaken bemoeid hebt, heb ik nu alles bij elkaar. Oude modems, zijn laatste modem, zijn oude decoders, nieuwe decoders…. Hij gooide niets weg…
Kan iemand bij KPN zien wat voor apparatuur bij zijn klantnummer hoort?
of hoe ik aan deze sticker kom?
Op de website kwam ik niet verder…. Ik mis de chat die er vroeger was…. Daarmee lukte alles.
Dank u voor uw antwoord.