Skip to main content

Hallo.

Op de KPN website kom ik geen milimeter verder. Persoonlijk is het voor mij een slechte website, maar misschien heb ik hier meer geluk.

Ik vraag hier mijn vraag voor iemand die recent is overleden. Ik ben de executeur, en ik heb beide abonnementen van deze persoon opgezegd via de KPN website, en dat verliep zeer goed en zeer snel.

Beide abonnementen waren zijn KPN mobiel bellen en zijn internet - TV - Telefonie.

Daarvoor mijn dank. Nadat beide abonnementen sinds 14 september gereed zijn (per email gekregen) dacht ik dat daarmee alles in kannen en kruiken is.

Maar nu kreeg ik iets van de KPN, waarin staat dat ik de decoder (of modem?) moet terugsturen. Ik ben 75 en zelf heb ik geen apparatuur losgekoppeld. Nu ligt hier een “stapel” met dingen waar ik geen verstand van heb. En de KPN heeft ook iets geleverd (verpakking) waarmee ik de decoder (of modem?) kan terug sturen wanneer ik de meegeleverde sticker erop plak. Helaas, er zat geen sticker bij, dus ik heb geen idee wat voor sticker ik er op moet plakken.

Kan iemand mij zeggen wat ik nu precies terug moet sturen? Aangezien ik tijdens de rouw mij niet om deze technische zaken bemoeid hebt, heb ik nu alles bij elkaar. Oude modems, zijn laatste modem, zijn oude decoders, nieuwe decoders…. Hij gooide niets weg…

Kan iemand bij KPN zien wat voor apparatuur bij zijn klantnummer hoort?

of hoe ik aan deze sticker kom?

Op de website kwam ik niet verder…. Ik mis de chat die er vroeger was…. Daarmee lukte alles.

Dank u voor uw antwoord.

Hallo @Gizmo68 , zie onderstaande link voor aanvullende info:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/

Kies de rubriek ‘huur of bruikleen’

Succes en gecondoleerd met het verlies van uw dierbare.

 


Hallo,

Ik stel mij even voor, Mijn naam is Rene, en ik ben de zoon van de executeur in bovenstaande bericht.

Bovenstaande bericht heb ik voor mijn 75 jarige moeder geschreven. Zelf is ze op dit moment een “wrak” sinds het overlijden van haar vriend op 28 aug.

Als u meer wilt weten over de overledene vraag gerust. Alles om U te helpen.

Nogmaals bedankt voor uw hulp.


Alles van KPN moet terug. Dus bijvoorbeeld het modem. Die zou er zo uit kunnen zien:

Linkse 2 zijn oude modellen, maar misschien liggen die er nog als hij niets weg gooide. De rechtse is een v10, die is nog actueel. Andere modellen zijn de v10a:

Of de KPN Box 12

En er is ook nog een KPN Box 14 die ook zwart is maar waar ik geen plaatje van heb.


En tv ontvangers moeten terug. Die kunnen er zo uit zien:

Of 

Of de oudere modellen 

Deze wil KPN allemaal graag terug. Met voedingsadapters. Afstandsbediening is niet noodzakelijk. 


Hallo @Gizmo68 

Allereerst gecondoleerd met het verlies.

KPN biedt hulp in deze moeilijke tijd d.m.v. de Servicedesk Nabestaanden.

Zie de KPN website → Wat te doen met uw abonnement bij overlijden? | KPN

Bel de Servicedesk Nabestaanden


Bel ons op het nummer 0800 0201 555.

We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, tussen 08.00 en 18.00 uur.


Wat een mooi en uitgebreid overzicht @Nick83. Complimenten.


Dank u wel. Ook mijn complimenten en dank u allen voor uw hulp. Hiermee moet het gaan lukken.

Ik ga morgen m.b.v. videobellen met mijn moeder aan de slag.

Fijne avond


Even een edit van mij.

Succes en gecondoleerd met het verlies van uw dierbare.

 

Dank u wel

Allereerst gecondoleerd met het verlies.

Bedankt. Het gaat om de vriend van mijn moeder, maar neemt niet weg dat ik hem ook 24 jaar gekend hebt.

Terug to topic. Ik heb zojuist mijn moeder in alle kalmte aangesproken over de hulp die jullie bieden, en heb haar de brief voor laten lezen. In deze brief wordt alleen de modem beschreven. Dus modem en evt. kabels en verbindingsstukken. Dus KPN wil alleen de modem terug in het kleine doosje wat ze mijn moeder gestuurd hebben. en de sticker (pijnlijk om hier te schrijven) is er wel, die zit aan de brief, maar dat had mijn moeder dus niet in de gaten (zucht).

Nogmaals bedankt, we gaan ermee aan de slag. En ik denk dat we dit topic snel kunnen sluiten.


@Gizmo68 Allereerst natuurlijk gecondoleerd.

Onlangs heb ik ook als executeur en nabestaande te maken gehad met het afwikkelen van de zaken van een overleden familielid. Daardoor kan ik de door @RBxx al genoemde Servicedesk Nabestaanden van harte aanbevelen. Er wordt op een prima manier meegedacht en alles wordt begripvol en soepel opgelost.

Piet.


Gecondoleerd met het verlies, @Gizmo68.

Fijn om te lezen dat onze Community je al zo mooi te hulp is geschoten. 😊


Reageer