Skip to main content

Goedemiddag…

Ik zie allerlei mooie aanbiedingen voorbij komen van kpn en andere providers. Overstappen levert dus veel op.. hoe zit het met trouwe klanten? Wanneer worden de trouwe klanten beloond? 

Dag @Alex37 als je het goedkoopst uit wil zijn dan is overstappen een optie.  Let wel goed op de verschillen want op het oog lijkt het allemaal hetzelfde maar dat is zeker niet zo. Hier op het forum wordt niets met prijzen gedaan.  Bel een keer met de verkoopafdeling 0800-0402.  Vaak is er wel wat mogelijk. 


Goedemiddag…

Ik zie allerlei mooie aanbiedingen voorbij komen van kpn en andere providers. Overstappen levert dus veel op.. hoe zit het met trouwe klanten? Wanneer worden de trouwe klanten beloond? 

Hallo @Alex37 als je een abonnement hebt op de nieuwsbrief van KPN, komen er maandelijks leuke dingen voor bestaande klanten voorbij.

Zoals voor de komende maanden bijvoorbeeld:

 


Er staat wel wat oude tekst op de kadootjes website 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle kadootjes van 2021? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN het afgelopen jaar heeft weggegeven. Natuurlijk vind je hier straks ook de kadootjes van 2022


Ik ben al heel lang klant bij KPN en zou dus ook graag korting op mijn abb. ontvangen als dank voor het jaren lang lid zijn geweest.


Dag @Thea01 op dit forum helpen klanten elkaar en wordt er dus niets met prijzen gedaan.  Je kunt bellen met de klantenservice 0800-0402.  Misschien dat je geluk hebt. Doorgaans krijgen alleen nieuwe klanten een welkomstbonus. Die heb jij ook ooit gehad.