Skip to main content

Hallo,

 

Wij zijn geëmigreerd. Dit heb ik doorgegeven aan jullie. De directeur van mijn man heeft speciaal een document op laten stellen waarin aangegeven wordt dat hij in dienst is in Singapore. Er is geen specifiek contract aanwezig omdat mijn man intern naar het buitenland uitgezonden wordt en zijn contract dus nog het NL contract is.

Daarnaast vragen jullie ook nog om een inschrijving bij de gemeente waar we naartoe gaan. Singapore heeft geen gemeentes dus dit kan niet. Ik heb nu opnieuw het verzoek ingediend en bewijs aangeleverd (AVG technisch goed) waarin te zien is dat ik persoonlijk toestemming heb om in dit land te gaan wonen. Meer dan dit kan ik niet aanleveren.

We hebben nog een huurcontract echter staat dit op naam van het werk van mijn man en komt alleen zijn naam hierin voor en de mededeling; en zijn aanwezige familie. Daarnaast wordt dit een heel zwart formulier omdat hier te veel persoonlijke informatie op staat.

Wat moet ik nog meer gaan aanleveren om dit goed gekeurd te laten worden? Ik lees hier dat er nog meer mensen zijn geweest met dit probleem. Ik heb geen behoefte aan een ellendig lang traject aangezien we druk bezig zijn om ons hier te gaan settelen en we dit er niet EVEN bij kunnen hebben.

Daarnaast hebben jullie mijn emailadres. Er zit namelijk 6uur tijdverschil tussen NL en Singapore. Als jullie volop aan het werk zijn ben ik mijn kind op bed aan het leggen. Dus svp mailen ipv bellen.

Hallo @Femmie_04, bij een emigratie wordt het volgende gevraagd aan de klant,
 

  • Een bewijs van uitschrijving bij de gemeente of je arbeidscontract in het buitenland of een verklaring van je studie instelling in het buitenland.
  • Je klantnummer
  • Je contactgegevens

Hallo @Femmie_04, bij een emigratie wordt het volgende gevraagd aan de klant,
 

  • Een bewijs van uitschrijving bij de gemeente of je arbeidscontract in het buitenland of een verklaring van je studie instelling in het buitenland.
  • Je klantnummer
  • Je contactgegevens

Hoi @Jeroen_dB ik heb het "arbeidscontract" zoals aangegeven aangeleverd van mijn man maar dat was dus afgekeurd (ze wilde ook een inschrijving)... Als dat al niet goed gekeurd wordt dan betwijfel ik ten zeerste of een uitschrijving wel goed gekeurd wordt. Heb nu mijn inschrijving in ons nieuwe land toegestuurd. Je kan maar 1 bestand per keer opsturen dus heb nu de inschrijving (visum) er bij gedaan. Het voelt alsof het afhankelijk is van de pet van de persoon die dit beoordeeld.

We gaan het wel meemaken. Ben niet van plan om nog tot december door te betalen.