Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb 2 vragen:

 

  1.  Ik heb Husselkorting van 5,00 en Pluspakketkorting van 6,99 op mijn Internet + TV abonnement. Ik heb ook 4 mobiele abonnementen bij KPN. Heb ik die Husselkorting en Pluspakketkorting vanwege die mobiele abonnementen. Ik vroeg  mij even af als ik mijn mobiele abonnementen stop bij KPN welke korting er komen te vervallen?
  2. Ik heb toen ik Internet + TV afsloot gratis een Spotify Premium account gekegen. Nu word het door KPN 9,99 berekent. Vroeg me af hoe dit zit?

Alvast bedankt voor reacties.

Hallo @PatrickBakker ,

Omdat je KPN Thuis en KPN Mobiel combineert heb je diverse kortingen. 

Als je al jouw mobiele abonnementen opzegt ontvang je geen vijf euro entertainmentkorting meer op één entertainmentpakket. Ook het pluspakket ga je niet meer gratis krijgen.

 

En wat betreft Spotify : 

Sinds 2017 kan en mag KPN Spotify niet meer als een gratis onderdeel van een abonnement aanbieden. Als je na 2017 je abonnement aan hebt gepast van een Alles in 1 Standaard of Alles in 1 Premium (waar Spotify bij inbegrepen was) naar een ander type abonnement, zal Spotify een betaald onderdeel van je abonnement zijn geworden. Dat hoeft niet automatisch te betekenen dat je duurder uit bent, de prijzen van de huidige abonnementen liggen iets lager waardoor je vaak ongeveer hetzelfde per maand kwijt bent als bij je abonnement waar Spotify een vast onderdeel van was 🙂