Skip to main content

Hallo!

 

Ik krijg net een bericht van PostNL dat mijn tv zou zijn bezorgd bij mij thuis.. mijn partner en ik zijn echter op vakantie en ik herken ook de handtekening niet.

 

Ik ben nu dus bang dat hij in de tuin staat of helemaal niet bezorgd is. We zijn pas over 11 dagen thuis. Wat nu? We wonen hier net (vandaar het nieuwe abonnement) en hebben ook geen nummer van de buren..

Wellicht kan een familielid even gaan kijken. Kpn kan hier niets mee doen. 


Ik heb het gevraagd en die kan vrijdag even kijken. Nu hopen dat het dus niet buiten staat en dat het gaat regenen.. erg fijn zo een aangetekend pakket, betekend dus ook niks meer


Welkom @XZJan!

Je zou inderdaad verwachten dat PostNL het naar een servicepunt zou brengen. Heb je inmiddels meer duidelijkheid over de status van je welkomstcadeau?
Indien gewenst kan je nog navraag doen bij PostNL om na te gaan waar de handtekening vandaan komt.


Bedankt @Frenk_ 

 

Mijn vader heeft 30 minuten in de auto gezeten om te kijken of hij buiten stond.

 

Dit was gelukkig niet het verhaal, hij was bij de buurman afgeleverd gelukkig. Wel heel raar want de handtekening was door de bezorger gezet volgens de buurman. 

 

Je zou inderdaad verwachten dat PostNL hem gewoon naar een servicepunt brengt inderdaad. Of in iedergeval niet zomaar een handtekening zet terwijl er door KPN is verstuurd met alleen afleveren op het aflever adres en met handtekening van de ontvanger. 

 

Vorige keer had mijn partner voor me verjaardag een doos brownies gekocht en laten bezorgen, deze zijn nog steeds niet terrecht en vermoedelijk zijn deze dus door de bezorger of buurman opgegeten, vandaar de angst dat er nu een tv weg zou zijn.

 

Ik zal kijken of ik de bezorger ander een keer kan aanspreken als hij nog een keer wat komt brengen. Gelukkig hebben we een aardige buurman.

 

Bedankt voor het navragen !


Dankjewel voor de update en fijn om te lezen dat je TV binnen handbereik is!

 

Ondanks de situatie zelf wens ik je natuurlijk veel kijkplezier met je nieuwe aanwinst. 💚