Skip to main content

Hallo, op de 17e van de maand werd mijn internet geactiveerd en het abonnement bevatte een welkomstgeschenk. Het is 15 dagen geleden dat het abonnement werd geactiveerd. Gisteren was de laatste dag van de proefperiode en vandaag is het de 15e dag De cadeaucode is niet in de e-mail ontvangen. Antwoord alstublieft wanneer de cadeaucode arriveert. Bedankt.

Hallo @Dawaji ,

Ga er maar vanuit dat je de code nu binnen één week ontvangt. Geef KPN nog heel even de tijd om dit met Sidekix af te stemmen. 

Duurt het jou te lang? Bel dan met Sidekix.

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron:

Hoi @Dawaji. Welkom bij KPN en op de community! Heb je inmiddels al een cadeaucode ontvangen of heb je alsnog hiervoor contact op moeten nemen met Sidekix? 

Bedankt voor iedereen die heeft gereageerd. Ik heb vandaag de code ontvangen en het cadeau is besteld. Bedankt

Reageer