Skip to main content

Goedemiddag KPN, 

Bij het afsluiten van mijn internet & tv abbonement van KPN kreeg ik mooi welkomstcadeau. Dit betreft de Philips TAB8505/10 Soundbar & Subwoofer. Waar zou dit nou mis kunnen gaan zou je denken. De soundbar werkt niet op de tv en valt regelmatig uit als ik hier muziek op afspeel. 

Bij het afsluiten van mijn abbonement ging het al op meerdere punten mis en heb ik meer dan 6 uur in totaal verspild aan het bellen met de klantenservice. Uiteindelijk toch mijn ‘mooie’ soundbar mogen ontvangen.

Bij het bellen naar de klantenservice wordt mij verteld dat KPN mii niet kan verder helpen met de garantie en dit met Philips moet afhandelen. Philips verteld mij uiteraard precies het tegenovergestelde. Ik kom hier geen stap verder mee. 

Momenteel geeft KPN Tv’s van Philips weg, en hiervoor dus al soundbars. Ik kan toch niet de enige zijn met een defect apparaat.

Als klant van KPN wordt ik schandalig slecht behandeld dus vandaar even dit bericht op dit forum. Ik hoop hier medewerkers met meer kennis te treffen.

Ik mag verwachten van een bedrijf als KPN dat zij goede protocollen hebben voor defecte welkomstcadeaus. Regel je zaken een keer goed met een partner denk ik dan..

Ik hoop hier iemand te treffen die me wat meer kan vertellen.

 

Groetjes.

Welkom op het forum @Melvin van der Schinkel! Voor alles over de welkomstcadeaus kan je terecht op onze kennisbank, waaronder wat je kan doen als het niet goed werkt.
Hopelijk dat je hier verder mee komt.
 

 

Ik heb mijn cadeau ontvangen, maar deze is kapot. Wat nu?

Is het een actie van KPN? Neem dan contact op met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 


@Frenk_ Sidekix geeft aan niks voor mij te kunnen betekenen. Heb dit nummer uiteraard ook al gebeld. Zij gaven aan dat ik mijn garantie onder Philips valt. 


Ah helder, dankjewel! In dat geval kan je Philips hiervoor benaderen en je niet door hen door laten verwijzen. Zij zijn in dit geval de verantwoordelijke partij met betrekking tot de fabrieksgarantie.