Skip to main content
Beantwoord

Welkomstcadeau iPad niet ontvangen

  • 13 September 2024
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Beste, ik heb mijn Welkomstcadeau iPad niet ontvangen, terwijl ik wel track en trace gekregen heb,

onderaan in email van Kpn staat volgende:

 

“Vragen over de bezorging
Bel dan met Sidekix op nummer 088 – 623 7006 (lokaal tarief). Doe dit uiterlijk binnen 1 week na ontvangst van de track en trace-code. Na deze periode kunnen we helaas geen onderzoek meer voor je opstarten.”

 

Komende Maandag is 1 week dat ik track en trace code ontvangen heb, vandaag is dus laatste dag dat ze “onderzoek kunnen opstarten”…

Ik had ze gebeld, drie keer achterelkaar….eerste keer 50 minuten in wacht-gezet, tweede keer 45 minuten ook aan de lijn gewacht, derde keer 30 minuten gewacht….ik krijg ze niet te pakken… Hoe en wat nu als “1 week na ontvangst van de track en trace-code ” voorbij is ???

 

Ik hoor het graag

 

Alvast bedankt

 

M.Mrvos

Hallo @MikiM ,

Blijf proberen om hun te bereiken. Ter geruststelling: ook op zaterdag zijn ze te bereiken. Bel anders meteen om 10.00. Dan is het nog rustig in de lijn. 
 

bron: 

 

Voor vragen over de levering van het cadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 


Het is gelukt uiteindelijk, alles komt goed, er is enorm druk bij hun.

 

Met vriendelijke groeten

 

Miki


Reageer