Skip to main content

9 juni jl is mijn abonnement van start gegaan. Na de startdatum zou ik mijn welkomstcadeau (iPad - 64 gb) ontvangen, voor welke ik een contract heb afgesloten op 5 maart jl. Het is vandaag 1 week na startdatum van het contract en ik heb nog niets mogen ontvangen of überhaupt vernomen.

Daarnaast zijn jullie ongelofelijk slecht bereikbaar. Ik heb meerdere keren geprobeerd om telefonisch contact op te zoeken of via de chat. De chatfuncties zijn onvoldoende, deze beantwoordt de complexere vragen niet, probeert door te verbinden aan een medewerker (die meerdere keren niet bereikbaar waren), geeft vervolgens aan een belafspraak in te plannen die niet wordt opgevolgd. Wanneer de afspraak wel wordt ingepland, krijg je vervolgens een apparaat aan het praat die je óf niet verstaat of niet verder kan helpen buiten simpele vragen om, óók wanneer je zelf belt. Ik snap jullie enthousiasme voor automatisering, maar wellicht toch handig om als alternatief alsnog iemand te kunnen spreken als het niet blijkt te werken.

Ik had daarnaast nog een vraag waarom ik in mijn eerste factuur een separate bedrag ontvang voor 9 juni t/m 9 juni en vanaf 10 juni t/m 9 juli, gezien mijn startdatum 9 juni is (zou het niet moeten zijn: 9 juni t/m 8 juli)?

Ik hoop om iig via het forum wel gehoord te worden 

Bij voorbaat grote dank.

Beste @Ez.

Als je net 0800 - 0402 belt dan hoor je dat je je vraag moet inspreken, zeg dan: “Medewerker spreken.” Als het dan goed is krijg je een medewerker aan de lijn. 


Beste Dennis,

Had het al eerder geprobeerd maar toch nu weer geprobeerd, maar ik krijg steeds `ik heb u niet gehoord` te horen.

 


Hi @Ez. en welkom op het forum! 

Begrijpelijk dat je wilt weten wanneer je de iPad mag verwachten dus ik kijk met je mee. 🙂
Staat op de bestelbevestiging die je hebt ontvangen ook dat je de iPad als welkomstcadeau ontvangt? 

Zo ja, dan zou je de mail over het welkomstcadeau 1 werkdag na activatie van je diensten thuis moeten ontvangen. In deze mail staat een Track en Trace code van de levering.
Mocht je de mail nog niet binnen hebben, of is de informatie over de levering niet duidelijk, neem dan contact op met Sidekix. Zij regelen de bezorging van de welkomstcadeaus en zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur bereikbaar en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

Mocht de iPad niet in de bestelbevestiging staan, dan is er een ander welkomstcadeau gekozen en zal hij niet geleverd worden. 

Wat de factuur betreft, de data hebben met je factuurperiode te maken. Die start bij jou blijkbaar op de 10e van de maand, en dus is deze zo berekend met 9 juni als losse dag. Vanaf juli gaat het gewoon netjes per maand zonder eventuele extra dagen!

Hopelijk lukt het zo om duidelijkheid te krijgen, maar mocht je nog vragen hebben, laat het hier gerust weten!