Skip to main content

Abonnement met smart tv welkomstcadeau afgesloten eind juni alleen is dit intern niet correct verwerkt bij jullie. Dit is opgezet als een standaard abonnement met de eerste 6 maanden korting.

Meerdere malen aan de telefoon gezeten om tot een oplossing te komen, alleen altijd het antwoord dat ik teruggebeld zal worden. Tot op heden niet gebeurd.

Graag ontvang ik de smarttv toch of een gelijkwaardige compensatie hiervoor, want dit is tenslotte wel wat ik heb besteld bij jullie.

 

@sxk  Vul Uw forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer in dan ziet een moderator wie U bent zodra Uw topic aan de beurt is.


@sxk Welkom op het forum. 

Ik zag dat je na de tip van @jimny je forumprofiel al had ingevuld. 

Ook zie ik dat er in eerste instantie een bestelling geplaatst is. En dat deze bestelling later weer is geannuleerd. 

Om zo gebruik te maken van een nieuw aanbod. Wat ik zie is dat toch de eerste aanvraag actief is geworden. 

Zelf heb ik geen mogelijkheid om hier iets aan te doen. 

Wat ik wel heb gedaan is de situatie doorzetten naar mijn collega's.

Zodat zij deze kunnen beoordelen en kunnen uitzoeken of er iets is dat ze voor je kunnen betekenen. 


Hi @Rutger_, gisteren ben ik gebeld door een van je collega’s met het bericht dat ik weer teruggebeld zal worden. Dat is vandaag gebeurd door sidekix, met de melding dat KPN heeft doorgegeven dat ik geen recht heb op de smarttv. 
 

Omdat ik niet weer steeds van het kastje naar de muur gestuurd wil worden doe ik het even via een forum bericht. Zou jij dit opnieuw kunnen doorzetten naar je collega’s met als sidenote dat een simpel bericht met dat ik geen recht heb, zonder enige toelichting onacceptabel is?


Ik heb een abonnement afgenomen met bepaalde voorwaarden en omdat het intern is misgegaan krijg ik heel wat anders. Dit klopt natuurlijk voor geen meter. Met mijn huidige korting ben ik €150 goedkoper uit, terwijl ik eigenlijk een tv ter waarde van €400 zou ontvangen. Ik ontvang graag wat ik heb besteld of een compensatie met gelijke waarde.


@sxk Ik zie dat er na de reactie van mijn collega's opnieuw contact is geweest. 

En dat het met mijn collega's gelukt is om er uit te komen. Excuses voor het ongemak.Â