Skip to main content

Kpn: sinds 3 dec had ik een bestelling geplaats met de actie van 1 tv welkoms cadeau maar tot nu toe heb ik helemaal niks gehoord en ook niks ontvangen.

Gisteren was ik aangesloten maar helaas nog steeds geen TV.

 

Ook hebben jullie een mail gestuurd dat mijn bestelling compleet is terwijl het niet zo is. Ik zou graag gebruik van mijn 14 dagen bedenktijd maken, en als ik geen tv krijg dan zal ik mijn abbonement annuleren.

De tv ontvangt u doorgaans binnen 14 dagen na aanvang van het abonnement.


Helaas klopt dat niet! De ene zeg iets en de andere ook.

Mijn buren hadden hun tv binnen 5 dagen ontvangen.

TV was als eerste binnen en daarna de andere gedeelte van hun bestelling.

Wat ik onprof vind is, dat er wordt helemaal niks gecommuniceerd.

Als 1ste keer klant...Geen goeie service!!!!

Jammer!!!


@Mvr. L.K. Dit is een klant helpt klant forum en Joep is net als jij een klant.

Ook houden we het netjes naar elkaar toe.

 

 


@Roos79 tot waar ik terug kan lezen was ik beleefd gebleven en had alleen mijn mening naar voren gebracht.  Maar mijn excusses als het een beetje rude is uitgekomen.


@Mvr. L.K. Welkom op het forum. 

Op het moment dat je een abonnement bij KPN afsluit met een welkomst cadeau. Dan ontvang je deze inderdaad binnen 14 dagen na activatie van het abonnement. 

Juist om te voorkomen dat mensen zich tijdens de annuleringsperiode afmelden, en wel het welkomst cadeau houden. In die situatie kan KPN deze acties natuurlijk niet meer aanbieden. 

De bevestiging dat je een tv krijgt, staat na het afsluiten ook in de bevestiging die je hebt ontvangen. Je zal dus nog even geduld moeten hebben. 

Meer informatie over het ontvangen van je welkomst cadeau vind je in het topic hierover.