Skip to main content

Beste,

Naar aanleiding van de recente actie van KPN om nieuwe abonnees een Sonos Move speaker aan te bieden, besloot ik een KPN abonnement af te sluiten. Mijn abonnement is nu actief sinds 27 augustus 2022. Ik heb echter niets vernomen over de levering van het welkomstcadeau (i.e. ik heb geen track en trace nummer ontvangen en ook geen informatie over wanneer ik de speaker kan verwachten).

Ik heb zowel met KPN als met Sidekix telefonisch contact opgenomen (meerdere malen). Hoewel de medewerkers (van KPN) aan de telefoon vriendelijk waren, konden zij mij tot drie keer toe (na zeer lange telefoongesprekken) geen uitsluitsel geven waarom ik de speaker nog niet heb ontvangen en wanneer ik de speaker kan verwachten. Vandaag kreeg ik echter van een KPN medewerker aan de telefoon te horen dat hij intern een vraag had neergelegd bij de logistieke afdeling die zich bezighoudt met welkomstcadeaus, en dat ik binnen drie werkdagen teruggebeld zou worden met meer informatie.

Hoewel mijn probleem met betrekking tot de levering van mijn welkomstcadeau intern lijkt te worden uitgezocht, zou ik het bovenstaande toch liever op schrift hebben. Vandaar deze forum-post. Ik zou het dan ook op prijs stellen als iemand op dit forum zou kunnen nagaan of mijn probleem inderdaad intern wordt onderzocht en wanneer ik de spreker kan verwachten.

Veel dank!

Doorgaans ontvangt u het kado binnen 14 dagen na ingang van het abonnement mits voorradig. 


Hi Joep,

Dank voor je bericht. Ik heb vandaag weer contact opgenomen met Sidekix. Een vriendelijke medewerkster van Sidekix gaf aan dat het inderdaad 14 dagen kan duren nadat de (persoons)gegevens bij Sidekix bekend zijn voordat het welkomstcadeau wordt afgeleverd bij een KPN-klant. Echter, ik begreep van de Sidekix-medewerkster dat KPN tot op heden mijn gegevens nog niet heeft doorgegeven aan Sidekix. Dit is ongebruikelijk en hoort niet begreep ik van Sidekix.

Daarna wederom contact opgenomen met KPN. Vriendelijke medewerkster gaf aan dat dit inderdaad niet zo hoort en ik zou morgen teruggebeld moeten worden met meer informatie.

Kortom, helaas geen positieve eerste indruk van KPN.


Helaas nog steeds geen informatie ontvangen over de laatste stand van zaken ten aanzien van de verzending van mijn welkomstcadeau. Om die reden heb ik vandaag een sommatiebrief gestuurd waarin ik KPN verzoek, en voor zover nodig sommeer, om binnen 10 dagen alsnog het overeengekomen welkomstcadeau te versturen aan mij.


Beste @Forumnaam_, welkom! Leuk dat je ons forum hebt gevonden. Het klopt wat Joep1965 zegt, maar ik maak uit jouw verhaal op dat Sidekix het idee heeft dat het niet goed gaat. Wil je mij laten weten wanneer je woensdag 14 september nog niets gehoord hebt? Ik zie dat je forumprofiel al aangevuld is: ik kan er dan meteen achteraan. 


Beste Marcia,

Dank voor jouw antwoord. Inmiddels heb ik contact gehad met de klachtafdeling van KPN. Mijn probleem lijkt nu op een passende wijze te zijn opgepakt (wellicht kun jij dit intern terugzien). Ik wacht nu op het uitvoeren van de afspraak die ik met de klachtafdeling heb gemaakt.


Ja, ik zie inderdaad dat mijn collega ermee bezig is. Fijn om te zien!


Bij mij is vandaag kpn geïnstalleerd en ook ik heb de sonos move als welkomscadeau gekozen, maar heb geen informatie mogen ontvangen over de levering. Ik zal dus 2 weken wachten en hopelijk hoef ik niet meerdere keren te bellen naar klantenservice.Â