Skip to main content

Ik heb voor een half jaar bevestigd gekregen van jullie dat ik 50 euro per maand hoef te betalen een half jaar

Maar nu schrijven jullie er toch steeds 77 euro af

Hoe kan dit ben pas lid bij jullie

M.v.g m.van veldhoven

Welkom op het forum van KPN @Van veldhoven !

En uiteraard ook welkom als nieuwe klant, bij de “groenste provider” van Nederland.

Ik denk dat er wat fout is gegaan met het toekennen van de beloofde korting, waardoor je nu geen 50,- euro per maand betaald, maar de normale prijs van 77,- euro.

Een KPN moderator zou dit voor je na kunnen kijken, binnen je klantgegevens.
Vul hiervoor alvast je forum profiel volledig in, en denk hierbij aan je klantnummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode & huisnummer en in het veld “Persoonlijke opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je IBAN Bankrekeningnummer.
Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en de moderator inzichtelijk.

Hou er wel rekening mee, dat het enkel dagen kan duren, voordat een moderator je vraag gaat behandelen.

 


Goedenavond @Van veldhoven en welkom hier op het forum en bij KPN :)

Ik zie dat je al een goede reactie hebt mogen ontvangen van @Michel.uit.Arnhem! Als je je forumprofiel voor me invult (en een seintje geeft zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik met je mee gaan kijken en dit probleem hopelijk voor je verhelpen. Omdat je niet meer hebt gereageerd, kan het natuurlijk ook zijn dat je het probleem al hebt opgelost door contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402). Laat je het weten mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen?