Skip to main content

heb nu ongeveer 50 keer proberen iemand aan de lijn te krijgen ..

het enige wat dat klotemachine als antwoord geeft op 99% van de vragen is ,, op moment kunne wij u vraag niet telefoonisch beantworden , verrekt ma en verbreek de verbinding

 

en op de vragen waar die niet het bovenstaande op reageert ,, is zoek het ma uit met je zooi op die baggersite van ons.. 

 

ik probeer dus te verlengen en mijn kpn is wat het is dus daar heb ik ook niks aan ,, 

heb mijn telefoonnummer al 4 of 5 dagen meerdere keren ingevoerd ,, en dan zou ik een code moeten krijgen ,, om mijn verleng aanbod in te zien ,,,,, 

 

maja ,, ik zie wel of er nog iemand reageert ,

Het verlengaanbod is niets meer dan het aangaan van een nieuw contract met de bijbehorende voorwaarden.  U kunt dit op de site terugvinden.  Let u hoeft niet te verlengen. Als u nu tevreden bent kunt u het laten zoals het is. Er zijn geen zogenaamde vaste klanten prijzen.


Gewoon tegen die computer zeggen dat je op wil zeggen. Dan krijg je waarschijnlijk wel gauw iemand aan de lijn.


Maar na 18:00 uur kun je alleen bellen voor een storing. Dus over naar nieuwe abonnement voor 18:00 uur bellen. 

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur


Hoi @mrpotato, welkom bij ons op het forum. Daar werken zeker mensen, als je tijdens openingstijden meerdere keren belt over hetzelfde wordt je automatisch doorverbonden naar een collega. Ik weet niet hoe laat je belde, maar je hebt het topic om 19.32 geplaatst. Dat was buiten de openingstijden van de afdeling die je daarvoor nodig hebt. Heb je het ook al eens geprobeerd tijdens de tijden die Peter hierboven noemt?