Skip to main content

Op 6 juli j.l., 2 wifipunten retour gezonden, zoals door jullie aangegeven, Antwoordnummer 10119, 2400VB, met begeleidend schrijven om deze te crediteren.

Echter op factuur d.d. 16-7-2022 worden deze wel in rekening gebracht. Hierop gelijk gereageerd dat deze zijn geretourneerd en om deze te crediteren. (heb hier geen enkele reactie op mogen ontvangen).

 

 

 

Goedenavond @Krabbegat40 en bedankt voor jouw bericht. Ik help jou graag verder!

Ik begrijp dat jouw retourzending nog niet helemaal rond is.
Afhankelijk van hoe je de apparatuur gekregen hebt, geldt er een retourinstructie. Je kunt dit nalezen op onze website: apparatuur terugsturen.

Ik ben benieuwd hoe jij de apparatuur gekregen hebt en of je het verzendbewijs nog hebt? Als je deze kunt toevoegen in een afbeelding in dit topic, is dat fijn!
Ik wil je ook vragen om jouw klantgegevens in te vullen in jouw Forum profiel, dan kan ik je gegevens erbij pakken.

Alles wat je invult in de vakjes waar “Privé” achter staat, is alleen zichtbaar voor de KPN Moderators. In het vakje “Persoonlijke opmerkingen” kun je eventueel extra informatie kwijt.
Graag jouw naam + geboortedatum, klantnummer, postcode en huisnummer en eventueel bestelnummer.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Hallo Shyrin,

 

De Wifipunten zijn via de wifi manager besteld. Deze zijn retour gezonden naar Alphen a.d. Rijn. 6 juli jl., ontvangen op 7 juli volgens de track&trace.

Bijgevoegd foto verzendbewijs.

Het profiel is ingevuld.

Met vriendelijke groet,

 


Ah fijn, alle benodigde informatie: heel erg bedankt!

Bestellingen via de Wifi Manager kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden in een KPN winkel met het aankoopbewijs.
Nu zie ik wel een notitie van een collega uit één van onze winkels: is het toen niet ter sprake gekomen of is het niet goed uitgelegd?

Ik heb nu sowieso het eenmalige bedrag van de Superwifi punten gecrediteerd. Het creditbedrag wordt automatisch verrekend met een volgende factuur!


Idd de wifipunten aangeleverd bij de winkel. Daar er nog geen factuur was met de wifipunten, deze komt in de maandelijke factuur, konden deze niet retour genomen worden in de winkel. Advies was om deze te versturen naar Alphen ad Rijn

Dank je wel voor je snelle reaktie en oplossing!