Skip to main content

Vanmiddag contact gehad met een medewerker van de klachtenafdeling. Omdat zij geen aantekeningen terugvinden kon vinden van haar collega kon zij het geld van de ongebruikte gehuurde wifipunten niet retourneren en was excuses ook niet mogelijk. Zoals zij zei, er is geen bewijs, dus kan ik niets en ook geen excuses aanbieden. Ongelooflijk!
 

Ik heb ongeveer een maand na aansluiting gebeld oa over de wifipunten die niet nodig bleken, omdat die van de oude aanbieder niet retour hoefden. In dit telefoongesprek vertelde de mevrouw van de klantenservice dat zij de wifipunten van de factuur zou halen, retourbox aanmaken kon niet, dat kon pas na een bepaalde tijd. Daarom maakte ze een belafspraak een week later, 12-6, om dit alsnog in orde te kunnen maken. Ik ben nooit meer teruggebeld. Recent controleerde ik de factuur en bleek dat de wifipunten nog steeds op de factuur stonden. 

Geen correctie van eerder toegezegde creditatie en geen excuses. Zeer teleurstellend en geen klantvriendelijke service. 

 

Maar zijn de wifipunten retour gegaan en zoja heeft u het verzendbewijs nog?


Retourneren kon alleen met retourbox, die werd niet geleverd. Dus nu opnieuw aangevraagd, moet nog binnenkomen.


Tsja zonder versterkers geen creditering uiteraard.  En misschien bent zelf ook iets te makkelijk geweest. U schrijft 12 juni en het is nu 16 oktober. In mijnkpn is het een schuifje omzetten en u heeft binnen 2 minuten een bevestiging dat het abonnement is gewijzigd en drie dagen later is er een doos met alles erop en eraan. Heeft u nu wel de bevestiging gehad dat de huur gestopt is??


Het gaat me vooral om het gegeven dat excuses niet gegeven werden. Er is een en ander mis gegaan, op deze wijze geeft dat niet veel vertrouwen. Bovendien nu een retourbox ontvangen zonder retour etiket en de wifidozen passen niet in de verzenddoos. 
Dit moet toch klantvriendelijker kunnen.

 


Reageer