Skip to main content

Goedemorgen,

Wij krijgen 30 dec de sleutel van ons nieuwe huis, kunnen we nu al glasvezel Internet en tv bestellen, zodat ik bv 2 januari de router ontvang en vanaf dan ga betalen ( We hebben nu Caiway)?

Of wachten tot een week van te voren met bestellen, ik wil graag 2 januari de KPN Box 12 en 2x 4K tv ontvanger en 2 KPN SuperWifi punten in huis hebben, hoe kan ik dat het beste regelen?

Alvast vriendelijk bedankt.

Rene Gieltjes

Hoi @Rene Gieltjes 
Tuurlijk kan dat en dat is ook verstandiger om het nu te doen, met het oog op eventuele vertraging.
En je moet rekening houden met 1 maand opzegging bij Caiway

Het beste kun je even bellen met het gratis nummer 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


@Rene Gieltjes Welkom op het forum! Ik wil mij graag aansluiten bij het advies van Huistijger en ik denk dat je het beste zo snel mogelijk telefonisch een bestelling kan plaatsen. Je kan dan kiezen voor een ingangsdatum van het contract. Daarnaast zijn er nu een aantal acties rond Black Friday waar je nu nog van kan profiteren 🙂 . Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!


Super, ik heb een abonnement afgesloten per telefoon en monteur komt 2 jan met een tijdsslot voor de exacte tijdstip.

Toch nog een vraag, heeft de monteur de juiste UTP kabels bij zich, ook lange kabels? 

Glasvezel komt binnen in de meterkast, tv huiskamer, tv slaapkamer en 1x of 2x UTP in de werkkamer.

Helpt de monteur ook bij het trekken van deze kabels, zal wel gaten geboord moeten worden en zo?

en stelt hij ook de router in en de koppeling naar die 2 extra superwifi punten?


Hoi @Rene Gieltjes 
Er zitten kabels in het aansluitpakket.
Je kunt het zo aansluiten.
Hij/zij stelt de router wel voor je in, en de superwifi-punten sluit hij/zij aan.
De monteur heeft kabel genoeg bij zich.
Wil je de kabel door een leiding trekken of of of… dan valt dat onder Meerkosten, maar dat moet de monteur wel voor die tijd met je bespreken.

https://www.kpn.com/service/internet/installatiegarantie.htm