Skip to main content

Beste mevrouw/mijnheer,

 

In de aanhef van de mails van u aan mij staat nu al ongeveer 15 jaar "de heer",

Zou u dit willen veranderen in mevrouw alstublieft. 

 

Admin: naam verplaatst naar profiel ter bescherming van de privacy.

Hoi @xGerda. Welkom op het KPN Forum! Wil je jouw postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of ik dit kan wijzigen. Ik hoor graag van je!


Hoi @xGerda. Welkom op het KPN Forum! Wil je jouw postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of ik dit kan wijzigen. Ik hoor graag van je!

Ik kom er net achter dat je jouw gegevens inmiddels al had achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb het gelijk voor je gewijzigd😊


 

Hierover al verschillende malen gebeld maar schijnbaar is het erg moeilijk om de aanhef van mijn maandelijkse factuur van

kpn thuis te veranderen! Mijn man is al ruim drie jaar geleden overleden toch staat er iedere keer meneer in plaats van mevr.

Ik hoop dat het nu eindelijk goed komt.

Gisteren

 


 

Hierover al verschillende malen gebeld maar schijnbaar is het erg moeilijk om de aanhef van mijn maandelijkse factuur van

kpn thuis te veranderen! Mijn man is al ruim drie jaar geleden overleden toch staat er iedere keer meneer in plaats van mevr.

Ik hoop dat het nu eindelijk goed komt.

Gisteren

 

Hoi @gisteren . Je reageert in het topic van iemand anders.  Je kunt het beste een eigen topic aanmaken. Dan kan een moderator dit voor je aanpassen.