Skip to main content

Het lukt mij maar niet om mijn IBAN nummer te wijzigen. Op de app en op de portaal online krijg ik de foutmelding dat de gegevens tijdelijk niet opgehaald kunnen worden.

als ik bel word ik verwezen naar app en site en wordt verbinding verbroken. Het is gewoon om moedeloos van te worden.

Hele automatisering is gewoon te ver doorgeschoten en kan je bijna niks meer geregeld hebben.

Hallo @Cs80 ,

Vervelend dat het online wijzigen niet lukt. 

Toch maar weer vanaf 8.00 met 0800-0402 bellen als het wijzigen online niet lukt.

Blijft dan gewoon aan de lijn nadat je mogelijk een spraakcomputer hebt gehoord. Het lijkt dat de verbinding wordt verbroken, maar dat is niet zo. Na enige tijd krijg je dan toch een medewerker te spreken. 

Een andere optie is om in te spreken "Ik wil een medewerker spreken". 


Dank je @Noordzee 

ik ga morgen weer een poging wagen.


Beste @Cs80, welkom! Er is een tijdje een storing geweest met betrekking tot het wijzigen van zaken in MijnKPN, die sinds gisteren verholpen moet zijn. Mocht je nog geen contact weer hebben gehad, zou je het dan nog eens willen proberen?


Is inmiddels gelukt. Ik heb iemand gesproken van de service Desk met dank aan de top van @Noordzee