Skip to main content

De titel zegt het eigenlijk al, maar het wijzigen van rekeningnummer voor KPN Thuis (internet) lukt al maanden niet. Misschien heeft het überhaupt nooit gewerkt. Elke maand moet ik handmatig m'n rekening betalen...

 

Je kunt het invullen, op OK klikken en vervolgens het bericht lezen dat het is doorgevoerd. Vervolgens kun je even de pagina verversen en zien dat het niet gewijzigd is.  Zei ik al dat ik elke maand handmatig m'n rekening moet betalen…?

 

Ik weet dat het probleem bij KPN bekend is. Wanneer gaat de oplossing bij mij bekend zijn?


-Zach

PS. Nee, ik ga geen chat of telefonisch contact (kunnen) opnemen met de klantenservice.

Hallo @Zach_Patad , vul dan in het privédeel van je profiel je naw-gegevens in, je klantnummer en de laatste 4 cijfers van je Iban, dan komt een moderator er op terug.

 


Bedankt voor je reactie!

Het betreft hier een (bekend) probleem met MijnKPN, dus het gaat niet om mijn individuele situatie.

 

 


Hey @Zach_Patad! Vervelend dat het wijzigen van je rekeningnummer niet lukt via de reguliere weg. Ik help je graag. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Naam contractant, postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer heb ik nodig. Ook heb ik het volledige IBAN nummer van het gewenste rekeningnummer nodig. Je kunt zowel de laatst 3-cijfers als het gewenste IBAN nummer toevoegen aan 'Persoonlijke Opmerkingen’. 

Hoor het graag als je de gegevens hebt ingevoerd, dan regel ik de wijziging. 


beste @Lisa ,

Ik heb de nodige info in het profiel gezet.

Bij voorbaat dank!

-Zach

 


Thanks @Zach_Patad! Ik denk alleen dat er iets niet goed is gegaan bij het opslaan van de gegevens. In zie beide bankrekeningnummers niet terug in het vakje 'Persoonlijke Opmerkingen’. Kun je dit controleren en alsnog invullen? Dan kan ik voor je aan de slag, 

 

pHier het linkje naar je profiel]


Thanks @Zach_Patad! Ik denk alleen dat er iets niet goed is gegaan bij het opslaan van de gegevens. In zie beide bankrekeningnummers niet terug in het vakje 'Persoonlijke Opmerkingen’. Kun je dit controleren en alsnog invullen? Dan kan ik voor je aan de slag, 

 

>Hier het linkje naar je profiel]

Oeps, excuus; ik heb geen verklaring, maar zitten er opnieuw in. Is het zo beter?


Kan gebeuren! Geen probleem. Ik heb het rekeningnummer gewijzigd. Je ontvangt een bevestiging van de wijziging zodra die is doorgevoerd. Let op, het kan zijn dat de factuur van februari al is opgemaakt, waardoor de wijziging pas in gaat per de factuur van maart. 
Houd het dus nog even in de gaten:blush:

Je weet me te vinden als ik nog iets voor je kan betekenen. 


Reuze bedankt! Hopelijk voor jullie wordt de bug ooit nog opgelost, maar voor mij lost dit nu even het probleem op.