Skip to main content

Ik betaal een kapitaal aan KPN Glasvezel-alles-in-1 abonnement.  Nu wil ik mijn abonnement wijzigen,( internetsnelheid) maar dat lukt steeds niet in MijnKPN. Ik krijg alleen wijzigingen onder het kopje extra opties en dat wil ik niet. Bij chatten hierover krijg ik op het eind een vraag om met een medewerker te bellen. Helaas lukt mij dat niet omdat ik slechthorend ben. Hoe moet ik nu mijn abonnement wijzigen?

@Veldtje  Vul je forum profiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra deze aan het topic toe is

Ps is er bij U in de buurt een kpn winkel die U kunt bezoeken


Het abonnement aanpassen kan alleen via de telefoon. Ook een medewerker hier op het forum kan dat waarschijnlijk wel voor u regelen. Maar daarvoor zult u een paar dagen geduld moeten hebben. Het duurt even voordat er hier 1 reageert. 


Bedankt voor jullie berichten.

Ik zal de forum profiel aanvullen.

Jammer dat het alleen via telefoon, kan, gezien het aantal dagen lijkt me het beste dan om langs de winkel te gaan.

Met de digitale wereld tegenwoordig is het jammer dat KPN nog geen echt chatfunctie heeft. Ik zie dat wel bij andere belangrijke sites zoals de zorgverzekering.


KPN heeft een chat functie gehad. Maar dat beviel slecht. Daarom zijn ze er weer mee gestopt.


Hoi @Veldtje, welkom hier. 

Ik begrijp dat je graag sneller internet wilt. Alleen lukt dit niet. In principe kan je sneller internet zelf aanvragen via MijnKPN. Lukt dat niet, dan heb je vermoedelijk nog een ouder abonnement en moet die helemaal gewijzigd worden, ook dat kan je zelf. Je gaat dan wel een nieuw jaarcontract aan. 

Uiteraard mag het ook via de winkel. Of ben je daar ondertussen al geweest?