Skip to main content

Hier hetzelfde probleem, hoewel het contract ondertussen afgelopen is.

Mijn zoon is bijna 16 jaar, dus toch echt wel tijd voor een abonnement met een hogere databundel. 

Ik krijg de volgende melding:
 

  • U kunt uw abonnement niet wijzigen, omdat een wijziging naar ander product niet is toegestaan of omdat er een wijzigingsverzoek in behandeling is.

Ik heb gisteren een sim only abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Tot aan betaling van 0,01 euro ging alles goed, maar daarna werd ik niet door gezet. Wel kreeg ik een bevestiging van mijn bestelling in de mail en vervolgens een annulering. Vandaag gebeld met KPN, na 20 minuten een medewerker aan de telefoon. Die ging overleggen met een collega, waarna ik opnieuw in de wacht werd gezet. Nog 10 minuten later werd de gehele verbinding verbroken…
Dus behalve dat het wijzigen niet lukt, is de service ook nog eens zeer slecht!!

Admin: afgesplitst van originele topic

@TToppie Welkom op het forum. 

Lastig dat het niet lukt om het kids sim abonnement te verlengen. Wijzigen naar een ander abonnement zou wel mogelijk moeten zijn. 

Ik controleer graag of ik kan achterhalen waarom het niet lukt. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Hallo Rutger,

Bedankt voor je reactie.

Ondertussen is het gelukt via Belsimpel.

Gr. TToppie