Skip to main content

Vorige week heb ik mijn abonnement gewijzigd van Hussel Internet 1GB/s + Interactieve TV met 1 ontvanger naar alleen Hussel Internet 1GB/s. Vandaag krijg ik een flyer over dat ik opnieuw korting krijg op mijn jaarabonnement: afgelopen jaar kreeg ik €35/maand korting, nu alsnog €25 korting. €10 minder, maar nog steeds korting.

 

Mijn vraag: geldt deze korting nog steeds voor mijn gewijzigde abonnement? Ik zie op mijn facturen dat de korting van €35 uitgesplitst is naar €25 korting op internet en €10 korting op tv. Als ik met mijn gewijzigde abonnement alleen internet heb, betekent dit dan dat ik naar rato nog steeds korting op dat internetabonnement krijg?

Als de korting alleen geldt voor abonnementen met internet én tv, hoe kan ik dan de wijziging van mijn abonnement ongedaan maken zodat ik alsnog internet en tv met €25 korting heb?

Hoi @BasP2 

Welkom op het forum van KPN

Het beste kun je hierover even telefonisch contact opnemen met de klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402.
Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt doorverbonden met de afdeling opzeggingen, contractbeheer, verlengingen en vernieuwingen.

Zei kun de wijziging terugdraaien, mocht dan nodig zijn.
Ook kunnen ze je alles uitleggen over de nieuwe korting die je onlangs via een flyer hebt ontvangen.
Waarschijnlijk geldt deze korting alleen als je internet en TV tezamen bij KPN afneemt.

Deze afdeling is bereikbaar:

Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zondag en feestdagen gesloten.

 


Goedenavond ,

Zie op jullie site dat ik goedkoper abonnement kan krijgen.

Ben reeds 45 jaar klant , maar mij goedkopere aanbieding doen is er niet bij.

Als ik nu kijk , kan ik voor 35 euro ,na 9 mnd.  55 euro een zelfde abonnement kopen bij kpn.

Nu betaal ik 74,71  euro .   

Zou dus graag overstappen , liefst met terug werkende kracht.

Dat heb ik toch wel verdiend als trouwe klant , of staan de vaste klanten weer in de kou bij kpn.

 

Mvrgr. K. Hübbers


Op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig. Daarom kan er hier niets met prijzen gedaan worden. U kunt het beste de klantenservice 0800-0402 bellen. 


Nou krijg 6 mnd. korting van 15 euro , daarna gewoon weer 74,55 . bij 1 jaar contract.

Zo sta je ervoor als trouwe klant bij kpn.

Dus de trouwe klanten betalen die mooie kortingen voor hun nw klantjes.

Heb nu jaar de tijd om goedkopere  te vinden , bent wel zat nu van en bij kpn.

K.Hübbers


Nou krijg 6 mnd. korting van 15 euro , daarna gewoon weer 74,55 . bij 1 jaar contract.

Zo sta je ervoor als trouwe klant bij kpn.

Dus de trouwe klanten betalen die mooie kortingen voor hun nw klantjes.

Heb nu jaar de tijd om goedkopere  te vinden , bent wel zat nu van en bij kpn.

K.Hübbers

Je had dat aanbod niet hoeven te accepteren @KoosCar als je het er niet mee eens was, dan was je nog steeds contracrvrij geweest en had je met een maand opzegtermijn over kunnen stappen, als je dat gewild had.

 


Nou krijg 6 mnd. korting van 15 euro , daarna gewoon weer 74,55 . bij 1 jaar contract.

Zo sta je ervoor als trouwe klant bij kpn.

Dus de trouwe klanten betalen die mooie kortingen voor hun nw klantjes.

Heb nu jaar de tijd om goedkopere  te vinden , bent wel zat nu van en bij kpn.

K.Hübbers

 

Hoi @KoosCar 

Dit zelfde geldt trouwens bij alle andere providers, dus ook bij Odido en Ziggo.
Ook daar wordt je als trouwe klant niet actief beloond met een verleng korting op je bestaande abonnement, en betaal je eveneens mee aan de kortingen voor de nieuwe klant.

Dus je kunt het nu wel zat zijn bij KPN, maar dat zul je na een jaar (als je zou overstappen) ook gaan zeggen bij Odido of Ziggo (of een andere provider na keuze).
Wil je elk jaar opnieuw deel willen nemen, aan de kortingen voor nieuwe klanten, zul je dus elk jaar opnieuw moeten overstappen.

Maar als jezelf even actief belt met de klantenservice van KPN, kun je daar best nog wel een leuke korting uitslepen, afhankelijk van de medewerker die je aan de lijn krijgt.
Bel hiervoor naar het gratis telefoonnummer 0800-0402 (via KPN Mobiel 1200).
Spreek nadat de voice respons systeem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt doorverbonden met een medewerker van de afdeling opzeggen, contractbeheer en verlengen.

Hiermee zou je dan een nieuwe verleng korting kunnen regelen, al liggen die wel wat lager dan de kortingen die nieuwe klanten momenteel krijgen.
Daarbij krijg je bij een 2-jarig contract meer kortingen, als bij een verlenging van 1 jaar.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten.