Skip to main content

Ik woon in het buitenland en was tot voor kort beheerder van een VVE. Ik wil de tenaamstelling van een telefoonabo wijzigen alsmede het reknr. Edoch ik kan het abo niet koppelen in MIJNKPN omdat ik alleen een kenmerk maar geen klantnummer heb. Hoe kan ik deze wijzigingen doorvoeren?

Hallo @VVE Brunsum 

 

Een tenaamstelling wijziging kan je alleen via een contractwijziging doen, je kan dat via het invulformulier op deze pagina doen: https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm

 

Je hebt dan nog steeds het klantnummer nodig, dat zou je op de factuur of op een bankafschrift waarvan het abonnement betaald is moeten kunnen vinden.


Nee dus. Op de factuur staat alleen het factuurkenmerk. Het betreft een budgetbellen voor een liftinstallatie, wellicht dat dit nog een rol speelt. Vragen over deze factuur alleen met een nummer dat ik vanuit het buitenland NIET kan bellen. Zeer klantvriendelijk deze KONINKLIJKE PN…...


Vanuit het buitenland kan je bellen met het telefoonnummer +31 6 12001200


Bedankt voor deze suggestie. Net gebeld, 20 minuten verder met als uitkomst dat ik een tenaamstelling alleen online kan doen (maar hier vragen ze naar klantnummer) of in een winkel…….. Daar heb ik dus weinig aan. Terug bij af. Tenzij ik ½ dag uittrek om naar NL te rijden en een winkel op te zoeken. Nogmaals zeer klantvriendelijk deze KONINKLIJKE PN…...


Dit is een abonnement voor alleen bellen.  Dit bestaat nagenoeg niet meer en wordt in mijnkpn niet getoond.  Deze vorm is zo oud inmiddels dat de meeste medewerkers niet eens weten dat het bestaat of ooit heeft bestaan. De huidige generatie weet immers ook niet wat een cassettebandje is. Waarschijnlijk bent u daarom doorgewezen naar mijnkpn. De winkel zou dan inderdaad de beste optie zijn.


Beste Joep. Casettebandjes worden dan ook niet meer verkocht, maar dit abo wel dus. Ik ga dit abo dan ook maar gewoon opzeggen. Ben ik ook af van het gegeven dat de KPN geen post naar het buitenland stuurt. gr

 


En dan?? Dan zal u over moeten naar bellen via internet.  Waarschijnlijk zal de alarminstallatie ook aangepast moeten worden naar voip. Maarja dat is dan weer iets voor uw opvolger 😉. 


Nee, gewoon een GSM in de lift plaatsen met vast stroomtoevoer. Hierop een prepaid kaartje. Stukken goedkoper dan KPN abo .

 


Ik vermoed dat daar zelfs speciale modules voor zijn bij de liftenboer.  Goeie opmerking!!