Skip to main content

Ik heb gisteren een telefoon gekocht en mijn abonnement veranderd. Dit zou op MijnKPN staan maar dat staat er nog niet. Ik heb ook geen aankoopbon gekregen maar wil deze wel graag hebben om dit nog in te kunnen leveren voor de uitruil op mijn werk. Kan ik deze alsnog gemaild naar mijn emailadres krijgen vandaag?

Welkom bij ons op het forum @Sanders68. Dat klinkt alsof je het abonnement hebt verlengd. Bij een verlenging gaat het nieuwe abonnement in zodra het contract van het huidige abonnement is afgelopen. Verlengen kan vanaf 120 dagen voor de einddatum, dus het kan zijn dat het oude abonnement nog loopt.

De aankoopbon kan je terugvinden als je inlogt op Mijn Bestelling, met het ordernummer en je postcode. Ook het contract is daar terug te vinden. Kan je dat daar vinden?

Doordat er geen gegevens op je profiel staan kan ik er verder niet zoveel over zeggen. Als je het niet kon vinden op Mijn Bestelling dan kan je je forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invullen en een seintje geven. Dan kan ik kijken wat ik kan zien.