Skip to main content

Ik heb een oud, erg voordelig Alles in een zilver abonnement met vele voordelen. Ik weet dat bij een wijziging van dit abonnement deze voordelen komen te vervallen.
Nu krijg ik het cadeau aanbod van KPN om mijn glasvezelinternet te verhogen naar de hoogste snelheid voor €2.99 per maand zolang mijn abonnement loopt.

Hier wil ik gebruik van maken mits mijn Alles in een zilver abonnement ongewijzigd blijft en ik dezelfde voordelen houdt als nu.

Graag krijg ik van een KPN medewerker de bevestiging hiervan of de mededeling/waarschuwing dat door deze aanvulling mijn Alles in een zilver abonnement dus aangepast wordt en ik mijn voordelen kwijt ben.

Hoeveel betaald u per maand? En wat heeft u voor dat bedrag?


  • Alles in een zilverpakket tv, internet en telefoon.
    €70.00 per maand
  • Spotify Premium
  • Opnemen pakket
  • Plus pakket
  • ESPN
  • HD ontvanger
  • Draadloos verbindings set
  • Gratis onderling bellen
  • KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)

Zodra er wijzigingen aan dit abonnement aangebracht worden vervalt het abonnement en de bijbehorende voordelen. Daarom houd ik dit pakket zolang mogelijk.

Nu krijg ik echter een mail van KPN met het '”cadeautje” om glasvezelsnelheid internet 1 Gbit/s voor €2.99 per maand ipv €12.99 per maand af te sluiten. Zolang mijn abonnement loopt weer.

Maar dit is enkel aantrekkelijk voor mij als ik zeker weet dat mijn huidige abonnement hierdoor niet komt te vervallen maar gewoon doorloopt met deze aanvulling.


Ok. Ja als u Spotify en ESPN ook daadwerkelijk gebruikt is dit een gunstig abonnement ja 👍

Maar wel op blijven letten. Want dit abonnement zal ook wel duurder worden door steeds elk jaar een prijsverhoging. Over een paar jaar is verlengen naar een nieuw abonnement misschien wel voordeliger.

Een KPN medewerker moet maar antwoord geven op de vraag of u zonder gevolgen gebruik kunt maken van het aanbod. Ik vind het behoorlijk risicovol om daar iets van te zeggen 😄


Ik had persoonlijk niets veranderd. En zolang gebruik blijven maken van het pakket. Maar ja, dit is hoe ik erover denk. 

Je hebt al een mooi pakket zo met al die voordelen. 


@Nick83   Het liefst zou ik ook schriftelijk contact hebben met KPN maar dat schijnt niet mogelijk te zijn. Telefonisch kan wel maar daar kan ik nooit rechten aan ontlenen.

Ook de andere abonnementen gaan mee in die prijsverhogingen dus deze zal heel voordelig blijven :-)


@Raspberry Ha dat is ook de bedoeling maar het zou ook kunnen dat deze upgraden geen gevolgen heeft voor mijn huidige abonnement. Daar probeer ik duidelijkheid over te krijgen.


Ook de andere abonnementen gaan mee in die prijsverhogingen dus deze zal heel voordelig blijven :-)

Nee, dat is niet waar. De oudere abonnementen gaan meestal harder omhoog bij een prijsaanpassing dan de nieuwere abonnementen.

Er komt een moment dat uw voordelige abonnement niet meer voordelig is. Dus elk jaar even opnieuw opletten.


@Raspberry Ha dat is ook de bedoeling maar het zou ook kunnen dat deze upgraden geen gevolgen heeft voor mijn huidige abonnement. Daar probeer ik duidelijkheid over te krijgen.

Dat snap ik hoor. Gun het je van harte. Er zal vast wel een moderator duidelijkheid hierin kunnen verschaffen. Ik duim in ieder geval voor je 😚


Maandag ga ik in ieder geval bellen en naar de kpn winkel en zal hier een terugkoppeling plaatsen


Hallo @JelCin66, de extra snelheid is een extra optie. Als je van de aanbieding gebruik wil maken zal het abonnement verder niet wijzigen. De basis van jouw abonnement het Alles-in-1 Zilver zal niet wijzigen. 


Dank je wel voor je antwoord.
Heel verwarrend allemaal hoor. Ik kom zojuist van de KPN store af en daar vertellen ze mij dat als ik gebruik ga maken van de extra snelheid optie mijn abonnement wel degelijk verandert en ik dus mijn voordelen kwijtraak.

Ik zal er nog eens goed over denken


@JelCin66 Wat jammer dat je hierover geen eenduidige antwoord op gekregen hebt. Nu weet je nog niets 😞 … Ik zou zelf niets veranderen totdat je het zeker weet. 


Update:

 

Het bleek inderdaad een toevoeging te zijn en geen aanpassing. Hierdoor bleef mijn abonnement gelijk en betaal ik inderdaad slechts €2.99 per maand extra. Omdat ik mijn vaste telefoon heb opgezegd van €2.00 per maand, (dit is nooit gebruikt en er zit ook geen aansluiting in mijn woning) betaal ik slechts €1.00 in de maand meer voor mijn 1tb internet.


Hallo @JelCin66 die telefoonaansluiting zit op je modem, daar loopt de vaste telefoon tegenwoordig over en niet meer over de huislijn die standaard wel in je huis zit.

Dit gewoon even ter info.😉


Ahhhh oké dus de telefoonstekker gaat dan rechtstreeks in de experiabox?

 

Dat wist ik inderdaad niet maar vaste telefoon heb ik al 12 jaar niet, zolang dit abonnement loopt. Mobiel is stukken handiger en goedkoper.