Skip to main content

Geachte heer, mevrouw

Ik vindt het niet zo prettige dat ik tot op heden naar meerdere mails te hebben verstuurd geen terug koppeling daarvan heb te ontvangen

ik heb een probleem met het aanmaken van een id account. Ik moet een openstaande factuur betalen maar omdat ik niet in mijn account kan en steeds een foutmelding te zien krijg dat ik mijn bank niet kan koppelen aan mijn account kan ik mijn factuur niet betalen. Wil het anders graag handmatig overmaken maar wil graag weten waarnaar toe en wil graag het zelf kunnen terug vinden in me account zodat dit makkelijker wordt om te betalen. 
 

ik zou ook een iDeal link ontvangen maar ik heb veder nooit iets ontvangen. Meerdere mails toegestuurd en nooit iets van jullie gehoord. Vindt ik niet zo prettig. Ben net nieuw klant bij jullie en hoop niet dat dit altijd zo gaat. Ben zelf lastig telefonisch bereikbaar vanwege mijn baan. 
 

kan er een e-mail toegestuurd worden met hoe ik het account moet koppelen of kunnen jullie dit voor mij koppelen zodat ik het factuur kan betalen. Graag anders het rekeningnummer vermelden zodat ik weet naar waar ik het moet overmaken of een iDeal link toesturen. 
 

Ik hoor graag van u. 
 

met vriendelijke groet,

 

Lucillia van Londen

Hoi @Lucillia Van Londen . Wat hinderlijk dat het niet wil lukken met dat KPN id.

Als er spoed bij is zou ik gewoon even bellen met 0800 0402.

Volg de juiste stappen om een KPN id aan te maken?

https://www.kpn.com/service/mijnkpn/kpn-id.htm

 

Kun je aangeven bij welke stap het mis gaat?