Skip to main content

Beste medewerker, 

Graag zou ik voortaan BTW op facturen van mijn beide abonnementen (mobiel + internet thuis) vermeld krijgen. Het liefst zou ik ook voorgaande facturen nog met BTW erop krijgen, als dat mogelijk is. Alvast hartelijk dank!

 

Barbara

Hallo en welkom op het forum @Barbara M, de factuur voor het internetabonnement heeft al een btw-specificatie. 

Het aanvragen van BTW op de factuur voor het mobiele abonnement is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met de telefonische klantenservice of een chatgesprek starten. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

​​​​​​​