Skip to main content

 

Vanaf december 2021 en in de maanden, januari, februari en maart 2022 wordt op de factuur telkens € 10 extra in rekening gebracht, maar ik weet niet waarvoor.  Misschien voor een app, die ongemerkt (kleinzoon van 5 drukt op de mobiel) is aangekocht, maar ik weet niet welke app en ik wil die ook niet. De telefoonwinkel kan die zogenaamd aangekochte app ook niet vinden.

Ik vraag om het factureren van deze € 10 extra te stoppen.

Wilt U mij berichten hoe ik van deze fake app en dit extra bedrag af kan komen.

Hoi @Extra betaler 
Vanwege de privacy regels kan de KPN niet zien wie de Extra betaler is.
Dus je hebt drie mogelijkheden:

1- Je kunt het snelste even gratis bellen met de KPN 0800 0402 
2- Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten

3- Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel wat langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


Hoi @Extra betaler, welkom op het forum. Huistijger heeft je al op weg geholpen zo te zien, heb je inmiddels contact gehad? Op je profiel zie ik geen gegevens staan, daardoor vermoed ik dat je het via een andere weg hebt gedaan.

In dit geval is dat ook het beste, hiervoor moet namelijk een extra controle gedaan welke we via het forum niet kunnen doen.