Skip to main content

Ik heb al twee keer gebeld om op te zeggen. Nadat mijn gegevens zijn opgenomen wordt de verbinding verbroken. Zo wordt het onmogelijk gemaakt om mijn contract op te zeggen. Ik wil per direct het contract opzeggen. Hoe lossen we dit op? 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Ik heb al twee keer gebeld om op te zeggen. Nadat mijn gegevens zijn opgenomen wordt de verbinding verbroken. Zo wordt het onmogelijk gemaakt om mijn contract op te zeggen. Ik wil per direct het contract opzeggen. Hoe lossen we dit op? 

Hallo @Coen van Dijk per direct opzeggen zal niet lukken. A;s je contractvrij bent heb je een maand opzegtermijn en als je niet contractvrij bent kun je pas opzeggen na vast contract of afkopen en de nog niet-verstreken termijnen in 1 keer betalen.

Dat kun je online regelen via kpn.com, telefonisch via 0800 0402 of in een lokale KPN-winkel.

Succes.

 


Het gaat mij natuurlijk niet om dat het per direct moet maar wel dat ik het schofterig vind dat je zo veel moeite moet doen om een product op te zeggen. Dit zou online moeten kunnen.


Hallo @Coen van Dijk@Coen05001 

 

Je kan ook online opzeggen, die optie zit wel redelijk verstopt op de opzegpagina tussen de Vragen over opzeggen, hier de directe link: https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/opzegging-doorgeven.htm

 

Je krijgt dan binnen 1 minuut een bevestiging per mail, toevallig gisteren nog iemand geholpen om via dat formulier op te zeggen.