Skip to main content

Ik word ook hele tijd door kpn lastig gevallen. Ik blokkeer alle kpn nummers maar steeds maar weer gebruiken ze andere nummers. Keer op keer wordt er gevraagd of ik voor mijn eigen bedrijf een glasvezel wil kopen. Ik blijf maar aangeven dat mijn bedrijf al 6 jaar niet meer bestaat en ik heb geen interesse maar toch wordt ik weer gebeld. Dit speelt al jaren. 
*** KPN. Ik haat je!!!!!

 

Admin: Bericht aangepast i.v.m. taalgebruik. Houd je aan de huisregels + eigen topic aangemaakt

Ik word ook hele tijd door kpn lastig gevallen. Ik blokkeer alle kpn nummers maar steeds maar weer gebruiken ze andere nummers. Keer op keer wordt er gevraagd of ik voor mijn eigen bedrijf een glasvezel wil kopen. Ik blijf maar aangeven dat mijn bedrijf al 6 jaar niet meer bestaat en ik heb geen interesse maar toch wordt ik weer gebeld. Dit speelt al jaren. 
*** KPN. Ik haat je!!!!!

Welke nummers gebruiken ze dan want ik heb mijn sterke twijfels of het wel KPN zelf is die jou probeert te bellen.


@Adrie Jansen

Dit is het forum voor thuisgebruikers. Dat ben je natuurlijk ook, maar je wordt behandeld als een bedrijf en er zijn veel bedrijven op de zakelijke telefoonmarkt die alles voor bedrijven regelen. (Het kan natuurlijk ook nog altijd iemand van KPN zakelijk zijn)
 

Ik denk dat je dit probleem beter kan voorleggen in het zakelijke KPN forum.
https://zakelijkforum.kpn.com/

Je zal niet de enige zijn met dit probleem.

Overigens voeg nooit een nieuwe vraag toe aan een oude beantwoorde vraag. Creeer een nieuwe vraag. 

Als je zegt dat dit laatste in dit forum verwarrend is, dan zijn wij het hierover eens. 


 

@Luna Hendriks 

Als in de Mijn KPN omgeving bij de privacy instellingen staat dat KPN telefonisch contact mag opnemen helpt het genoemde ook niet.  

 


Hi @Adrie Jansen, welkom hier. 

Het is zeker niet de bedoeling dat KPN jou lastigvalt. Mag ik vragen waar je precies over wordt gebeld? En mag ik ook weten door welk nummer je wordt gebeld? Dan kan ik dit nakijken hier. 

Ik hoor graag van je.Â