Skip to main content
Beantwoord

Worden mijn voordelen gewijzigd als ik er een Netflix-abonnement aan toevoeg?

  • 8 September 2024
  • 8 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik wil mijn huidige Netflix-account koppelen aan KPN om de € 5 korting te krijgen. De instructies zijn heel duidelijk, dus ik weet hoe ik dit moet doen. Maar ik vraag me af of mijn KPN-abonnement/contract wordt gewijzigd als ik een Netflix-abonnement van KPN neem en zo ja, verlies ik dan de voordelen die ik heb sinds het begin van het abonnement?

 

Mijn twijfel komt door het onderstaande bericht (zie afbeelding) dat ik zie wanneer ik het proces van het koppelen van Netflix aan KPN start. Het woord "wijziging" in het bericht maakt me erg voorzichtig op basis van eerdere (negatieve) ervaringen (zie hieronder). Ik heb de klantenservice al gebeld en ze zeiden dat ik mijn initiele korting niet zou verliezen. Maar ze vertelden me hetzelfde met mijn mobiele abonnement en ik verloor nog steeds mijn startkorting nadat ik mijn bundel had geupgraded.

 

Heeft iemand hier een antwoord op?

 

 

( Mijn eerdere ervaring:

In de advertenties zegt KPN dat je elke maand je internetsnelheid, databundel, etc. kunt wijzigen zonder extra kosten. Ze "vergeten" echter te vermelden dat op het moment dat je wijzigingen aanbrengt in je product, je een nieuw contract krijgt dat niet de voordelen bevat die je aanvankelijk bij het abonnement kreeg. Dus als ik een mobiel abonnement heb voor onbeperkt bellen/sms'en en 6GB data krijg ik die data gratis verdubbeld en betaal ik €16/maand. Maar als ik besluit dat ik volgende maand 24GB wil hebben en verwacht dat ik mijn data verdubbeld krijg, dus 12GB + 12GB gratis voor €17/maand, dan zal dat niet het geval zijn, omdat KPN een nieuw contract start, maar omdat ik geen nieuwe klant ben, gelden de voordelen niet, dus betaal ik €19,50/maand voor 12GB en krijg ik geen 12GB extra gratis. Dit is mij ongeveer een jaar geleden overkomen, ik heb gewoon de prijzen en bundels die nu beschikbaar zijn als voorbeeld gebruikt. )

Ha @bartlas je abonnement veranderd niet als je Netflix via kpn gaat. Wat het mobiele abonnement betreft..dit kan je iedere maand wijzigen zonder dat kortingen of iets dergelijks wijzigen. Die wijziging kan je dien in mijnkpn. Je past dus het bestaande abonnement aan. Dat is iets heel anders dan een nieuw abonnement nemen!!


Hoi @Joep1965, bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk, het abonnement blijft inderdaad hetzelfde, maar mijn actiekortingen zijn verdwenen nadat ik de databundel heb gewijzigd. Ik dacht dus dat ik voor een kleine meerprijs (met de kortingen) kon upgraden naar een groter pakket, maar in werkelijkheid moest ik de volledige prijs van het pakket betalen (geen pakket korting) en verloor ik ook mijn persoonlijke korting. Dus ik was bang dat hetzelfde zou gebeuren door Netflix aan het abonnement toe te voegen.


Bijzonder!! Ik pas regelmatig mijn abonnement aan met meer of minder mb's en kortingen etc blijft altijd zoals het is🤔


Hi @bartlas, welkom hier. 

Fijn om te zien dat je al weg bent geholpen. Je voordelen die je al hebt veranderen niet! 
Wél gek dat je geen enkele korting meer ziet. zie in Mijn KPN onder je mobiele product en dan abonnement geen enkele korting meer? Zo niet, bel dan even met ons zodat iemand specifiek op jouw nummer mee kan kijken. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Hoi @Alex van KPN, bedankt voor je reactie.

Ik heb mijn mobiele abonnement kunnen verlengen en heb een andere deal gekregen, dus daar wil ik me niet meer bemoeien. Ik heb dat alleen als voorbeeld gegeven om uit te leggen wat er eerder gebeurde toen ik mijn abonnement aanpaste en vroeg of dat ook het geval zou zijn als ik Netflix via KPN zou nemen en het zou toevoegen aan mijn internetabonnementen.

Maar zoals @Joep1965 al eerder zei, dat zal niet het geval zijn, hoop ik.


Welk thuis abonnement heeft u? Bij een oud thuisabonnement krijgt u geen 5 euro entertainmentkorting.


@Nick83 vanaf 2022, heb ik een Internet + Interactieve TV-combi abonnament. Ik dacht dat deze in aanmerking zou komen voor de Netflix-korting. Klopt dat?


@Nick83 vanaf 2022, heb ik een Internet + Interactieve TV-combi abonnament. Ik dacht dat deze in aanmerking zou komen voor de Netflix-korting. Klopt dat?

Ja, dat klopt wel.


Reageer