Skip to main content

Hallo daar,

In mei heb ik een abonnement op glasvezel afgesloten bij KPN, destijds heb ik bewust gekozen voor de korting op het product en niet voor het gebruik van de Xbox game pass omdat ik daar zelf al op geabonneerd ben.

De eerste factuur was dan ook berekend zonder (en toegegeven ik heb niet verder gekeken naar de specificaties). Maar nu een aantal maanden verder schets mijn verbazing dat ik er wel degelijk voor betaal.
Het lijkt er op dat iedereen gratis een maand gebruik mag maken van de gamepass die vervolgens stilzwijgend verlengt word.

Zonder bericht met een activeringscode o.i.d. ben ik me hier totaal niet bewust van geweest.
Is het mogelijk om met terugwerkende kracht dit te verrekenen.

M,v,g,

Mike

Hoi @Supernaam. Welkom op het KPN Forum! Waarschijnlijk heb je de eerste maand gratis het Xbox Game Pass Ultimate gekregen, als welkomstcadeau. Extra diensten lopen automatisch door als de actieperiode voorbij is en moeten zelf opgezegd worden in MijnKPN. Dit staat ook in de orderbevestiging. Het is daarom helaas niet mogelijk om deze kosten met terug werkende kracht te vergoeden. Anders had ik je graag verder geholpen hierin.