Skip to main content

Goedenavond, ik wil iets laten blokkeren wat onterecht van mijn telefoon abonnement wordt afgeschreven.

We hebben de Xbox verkocht en de betaling van de game pass staat aan mijn telefoonnummer gekoppeld. Nu wordt er steeds elke maand kosten gefactureerd op mijn mobiele abonnement. We waren vergeten het account te verwijderen van de Xbox en weten ook niet meer hoe we erin kunnen komen.

Ja kan iemand mij hiermee helpen? 

De koper hoeft nu alleen maar ergens op te klikken en koopt zo via mijn telefoon elke maand een game pass

Kunt u hier het wachtwoord niet wijzigen?

https://www.xbox.com/nl-NL/live

Wil je niet langer je aankopen betalen via je KPN factuur? Bel dan de Klantenservice (24/7 gratis bereikbaar) om 'Betalen via je factuur’ uit te zetten.

0800-0402


We kunnen helaas het wachtwoord niet wijzigen. Dan ga ik morgen de klantenservice bellen.

Bedankt voor je reactie en nog een fijne avond


We kunnen helaas het wachtwoord niet wijzigen. Dan ga ik morgen de klantenservice bellen.

Bedankt voor je reactie en nog een fijne avond

Waarom kan dat niet?


Hoi @Marleen84., welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat je niet wilt dat een ander geen games kan kopen op jouw rekening! Het lijkt me sowieso verstandig om het wachtwoord bij Xbox te wijzigen, als jullie account nog is ingelogd heeft de nieuwe eigenaar toegang tot jouw gegevens. Dat wachtwoord is bij Xbox zelf, daar hebben wij geen invloed op.

Is het inmiddels gelukt om dat te wijzigen of om via de klantenservice de betalingen via de mobiele factuur te blokkeren?