Skip to main content

 

😣

Hiervoor kun je bellen met 0800-0402. 


@Jis 

Doe het volgende:

1)) Maak een nieuw emailaccount aan bij jouw (nieuwe ??) KPN abonnement. Dit kan alleen nog maar met xxxxx@kpnmail.nl

2)) Bel met de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ) en vraag aan hen om dat XS4all emailadres te verplaatsen naar dat nieuwe account. Dan wordt dat XS4all emailadres als een alias aan dat emailaccount gehangen. Dan komt daarna alle nieuwe email bij dat nieuwe account binnen.

3)) Je moet nog wel zelf de emails die nog bij jouw oude emailaccount staan verplaatsen naar dat (nieuwe ??) KPN email m.b.v. jouw huidige emailprogramma. Indien gewenst kan ik uitleggen hoe dat moet want dat kan nog wel problemen opleveren.


Hi @Jis, wat rot deze situatie.. Ik zie dat je al goede adviezen gekregen hebt, zoals @WMG-N uitlegt klopt het helemaal. Ik raad je aan om die tips te volgen, dan is het snel geregeld, en ik wens je veel sterkte toe.


@Jis 

Zitten jij en jouw ex beide bij dezelfde provider (xs4all of KPN) ? Zo ja, dan is het overzetten gemakkelijker dan wanneer jullie bij verschillende providers zitten.

Wil je een xs4all emailadres overzetten naar een KPN abonnement dan moet je met de klantenservice van xs4all bellen. In dat geval moet je eerst jouw email overzetten naar het nieuwe (KPN) abonnement en pas daarna xs4all bellen.


Reageer