Skip to main content

Onze fakturen komen nu per post en die willen we omzetten naar email. Dit is op de site niet te vinden. heb gebeld met klantenservice, die zouden doorverbinden met XS4all. Na 63 minuten in de wacht te staan wordt de verbinding gewoon verbroken. Wat een waardeloos bedrijf, je kan nergens een bericht naar sturen behalve hier. simpel een antwoord op je vraag krijgen is blijkbaar voor KPN/XS4all te moeilijk

Als je de facturen van KPN krijgt kun je het beste even gratis bellen via 0800 0402, Twitteren of Facebooken.

Als je de facturen van XS4ALL krijgt kun je het beste even met XS4ALL contact opnemen, daar weet je zelf wel het nummer of andere contactmogelijkheden van.

 


Je komt van XS4ALL @HSBID , begrijp ik dat goed? Dan kun je het beste rechtstreeks met XS4ALL bellen, die nummer is 0203987666. Je kunt ook via hun web site een bericht aan hun sturen. In het midden van deze web site, via ‘Mail ons'. Dan opent een formulier waar je hun rechtstreeks een bericht kunt sturen.

 

 


Joris62, dat heb ik geprobeerd na 63 minuten in de wachtrij werd ik verbroken

 


Welke nummer heb je gebeld? 0800-0402 of die rechtstreekse 020 nummer van XS4ALL? Anders die ‘Mail ons’ optie van de web site eens gebruiken.


het nummer van XS4all

Â