Skip to main content

Voorheen was ik klant bij XS4all. Dat is nu omgezet naar KPN en ik kreeg een mail met het verzoek een KPN ID aan te maken. Dat heb ik gedaan. Daar zag ik dat mijn oude adres geregistreerd stond (waar ik vijf jaar geleden woonde). Ik kan het niet wijzigen zonder een verhuizing door te geven. Maar we hebben dus al ruim 4 jaar Internet en TV van XS4all op ons huidige adres. Gisteren geprobeerd te bellen, medewerker ging het bespreken met collega, lukte haar ook niet, ruim 25 min later opgehangen omdat ik nog in de wachtstand stond. Nu kreeg ik vandaag een mailtje ‘U heeft eerder een (gratis) simkaart van XS4ALL ontvangen of zelf aangevraagd bij XS4ALL. We weten niet of u deze simkaart nog heeft of gebruikt. Daarom ontvangt u van KPN een vervangende simkaart. Het abonnement en de prijs blijven hetzelfde.’ Maar ik heb geen simkaart ontvangen of aangevraagd…..

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Hoi @MarijnHR . Welkom op het forum.

Wat een verwarrende toestanden allemaal. Als ik het goed begrijp ben jij gemigreerd naar KPN maar heb je nog gewoon de XS4all diensten. Klopt dat?

 

Kan het zijn dat jij geen nieuw MijnKPN account hebt aangemaakt maar bent ingelogd in een eerder aangemaakt account? Had jij 5 jaar geleden KPN diensten op dat andere adres?

Zo ja wil ik je vragen een volledig nieuw MijnKPN account aan te maken. https://inloggen.kpn.com/

 


Hoi, bedankt voor de reactie. Ik heb nooit KPN gehad, dus ook geen eerder MijnKPN account.


Dat is merkwaardig. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Zojuist gedaan.

 

Gisteravond kreeg nog ik een smsje dat mijn nieuwe simkaart is verstuurd en dat ik hem kan activeren. 


Technisch is (gelukkig) het nieuw adres gebruikt maar het systeem heeft om onduidelijke redenen jouw abonnement administratief op je oude adres geregistreerd.

Ik wil je aanraden om hierover met je eigen helpdesk te bellen. Zij kunnen het volledige plaatje zien. En hopelijk een oplossing voor jou realiseren.

 

Bel ons: 020 398 76 66

Klantenservice

Voor antwoord op uw vragen over onze diensten, abonnementen, facturen, enzovoort.

Werkdagen 8.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Technische ondersteuning

Voor technische hulp bij uw internetverbinding, wachtwoord of website.

Dagelijks 8.00 - 22.00 uur


@MarijnHR Ik stuur je een privébericht. Kun je daar op reageren?