Skip to main content

Hoi, ik heb hetzelfde probleem, (Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen). Vorig jaar een aanbieding van 3 maanden HBO max gratis. In november aangemeld en in december uitgezet omdat wij er toch geen gebruik van maakten. Nu zijn wij pas terug van vakantie en zie dat er vanaf februari iedere maand 7,99 euro  word afgeschreven omdat ik nog lid van HBO max zou zijn. ik heb nooit bevestiging van KPN gehad dat mijn abonnement gestopt  zou zijn. Toen ik zag dat er nog betaald werd, heb ik gelijk gekeken of HBO max nog werkte, naar doet niets meer alleen test beeld.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Hermanv893 ,

Je kunt het beste morgen vanaf 8.00 daarvoor bellen met 0800-0402. 
 

Of ze zetten het meteen uit voor jou of er wordt een “ticket” gemaakt voor de backoffice. 


Hoi Noordzee, Heb vorige week al 2 keer gebeld maar schiet er niets mee op komen er niet uit. moet wachten tot ik aan gesloten ben op Glasvezel😡

 


Hi @Hermanv893 en welkom op het forum! 

Nog een bestelling plaatsen (ook iets opzeggen) wanneer er een bestelling open staat kan inderdaad niet. 😕
Het is dan echt afwachten tot die bestelling is afgerond, dan kan HBO verwijderd worden via je MijnKPN of je kunt tegen die tijd met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00.