Skip to main content
Vraag

Zie veel aanbiedingen van andere providers, kan KPN als vaste klant iets voor mij doen?

  • 2 September 2024
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Beste kpn,

 

ben al vele jaren klant bij u, maar nooit een leuke in de vorm van korting aanbieding gehad. Ik zie wel regelmatig leuke aanbiedingen van verschillende aanbieders.

Wat kunt u doen voor mij als vaste klant.

ik hoop  dat u ons blij kunt maken!

Mvg, Joop en Wil de Vink

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en toegevoegd aan je profiel

 

Hallo @Joowi 

 

KPN biedt tegenwoordig wel een verlengvoordeel aan, misschien is dat interessant voor jullie?

https://www.kpn.com/blijvenloont


En KPN heeft voor vaste klanten maandelijks leuke aanbiedingen, zie bijvoorbeeld de septemberaanbieding binnen dit forum @Joowi of binnen je MijnKPN-app.

Die aanbiedingen van andere providers zijn ook maar tijdelijk, na een aantal maanden betaal je ook weer gewoon het volle pond, net als bij KPN.

 


Ha @Joowi, welkom! Ik snap de vraag helemaal! Naast de tip van GeSp, is ook die van JanD inderdaad goed om eens naar te kijken. We hebben elke maand verschillende extraatjes. In september zijn dat bijvoorbeeld 5 films cadeau of een gratis fotoboekje via Klikkie. 

Hou kpn.com/voorjou in de gaten of kijk in de MijnKPN app op de Voor Jou pagina voor meer extraatjes, tips en inspiratie.


Reageer