Skip to main content

Ik zit met het opzeggen wat niet goed gaat bij KPN. ZIGGO meld dat er nog geen contact is geweest met hun. Kunnen de betreffende personen dit even checken of dit klopt.

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hoi @wapprijs, als er gebruik is gemaakt van de overstapservice sturen wij een berichtje naar de oude provider op het moment dat de verbinding actief is geworden. Uit je berichtje kan ik niet halen of je van ons overstapt, of juist naar ons. Is de nieuwe verbinding al wel actief? 

Heb je hier al telefonisch contact (0800-0402) over gehad? Zo kan er een melding worden aangemaakt voor de afdeling die over de overstapservice gaat en wordt het tussen beide providers geregeld en rechtgezet als de overstapservice bij de bestelling zat.


Ik wil overstappen naar KPN. Het is inmiddels geregeld maar had wel wat voeten in de aarde om dit op te lossen. Het probleem lag bij mij op de 14 dagen bedenktijd die je heb als er een aanbieding van de huidige provider is aangeboden. Door die verandering in hun systeem gaat er van alles mis om weer terug te schakelen naar de oude situatie als je je toch bedenkt. Het werkt dan niet om op een reset button te drukken. Daar zijn ze wel even mee bezig. En als er dan een datum verkeerd staat dan kan KPN het niet overzetten omdat de huidige provider je leuk verteld dat je een jaarcontract hebt. Als iedere provider nu gewoon hun prijzen aanpassen naar de aanbieding die ze elkaar doen dan ga ik niet switchen. En blijf ik lekker bij jullie als de prijs leuk blijft. Bij deze.


Dat klinkt inderdaad niet ideaal, maar gelukkig is het uiteindelijk wel goed gekomen. Laten we er vanuit gaan dat het vanaf nu soepel blijft gaan. Mochten we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.