Skip to main content

De overstap is door ziggo niet geregeld. Ik krijg nu vanaf 16-6-2022 dubbele factuur van zowel kpn als van ziggo.

Kan kpn de abonnement per 16-6-2022 opzeggen aub??

 

Bijgaand zend ik U een kopie van de factuur van ziggo.

 

Mvg

 

Y. Restrepo Tumina 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Hi @Onterecht ontvangen factuur! Welkom op het forum. Begrijp ik goed dat je van KPN naar Ziggo bent overgestapt? Heb je in dat geval van ons al bevestiging per brief of e-mail gehad dat we je pakket op gaan zeggen? Zo ja, kan er nog een eindfactuur volgen. 

Als dat niet het geval is bel dan 0800-0402 om je pakket op te zeggen. Om je pakket op te mogen zetten moeten we bevestigen dat we met de contractant spreken. Dat kan via het forum niet. Vandaar dat we je vragen te bellen. Als je om welke reden dan ook niet kan bellen hebben we nog 2 andere opties. Als je daarvoor wilt kiezen volg dan onze KPN pagina over opzeggen

Laat ondertussen Ziggo weten dat je KPN pakket nog niet is opgezegd. Wij zeggen je pakket op met een maand opzegtermijn. Deze zal ook in rekening worden gebracht. 

Zolang in de orderbevestiging van Ziggo staat dat je gebruik maakt van de overstapservice zijn ze verantwoordelijk voor de extra kosten. Bij ons stuur je dan de eindfactuur en wordt het bedrag vanaf het moment van aansluiten vergoed. Ik ga er vanuit dat dit bij Ziggo ongeveer hetzelfde zal werken. Bevestig dat voor jezelf door contact met ze op te nemen. 🙂

 


@Onterecht ontvangen factuur gezien ik verder geen reactie meer van je heb gehad ga ik er vanuit dat het voor je op opgelost. Mocht dat toch niet zo zijn laat het dan hier weten. Dan kijk ik verder met je mee.