Skip to main content

Hier exact hetzelfde probleem, net klnt geworden en nu al kennisgemaakt met een onwrikbare helpdesk. Woord dekt zeker niet de lading moet zijn doityourself desk. Knap met 2 dagen klant. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hmm, jammer dat je start bij KPN hierdoor een naar smaakje heeft gekregen @Bijnatevreden 🙁

Is het Ziggo abonnement inmiddels al wel opgezegd? Zo nee, dan raad ik je aan om dit zo snel mogelijk alsnog te doen! Als het niet goed is gegaan met de overstapservice, hebben wij geen mogelijkheid meer om dit voor je te regelen. Wel kunnen we, als het fout is gegaan vanaf onze kant, een vergoeding bieden voor de ‘dubbele’ abonnementskosten.

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik hoe de overstap er vanaf onze kant uit ziet!

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Hier hetzelfde probleem. Alles leek top geregeld. Maar nu heb ik net mijn nieuwe KPN abonnement betaald en komt Ziggo ook met een rekening voor december.

Wat moet ik nu doen?

Ziggo verwijst naar KPN en KPN kan ik alleen op deze manier hier blijkbaar over benaderen.

Ik hoop snel iets te horen!


Wat je moet doen? Denk in oplossingen, maar zo zou ik het zelf aanpakken. Onderneem nu actie én zeg Ziggo zelf op, dat ten eerste! De rest komt later. Dus bel ze of benader ze vandaag nog op. Hoe langer je wacht, hoe langer het duurt voordat alles is opgezegd. Je hebt ook te maken met een minimale opzegtermijn van één maand. En KPN is niet alleen via deze manier te benaderen. 

Lees meer over de procedure omtrent de overstapservice op https://www.kpn.com/service/administratie/overstappen.htm


He Raspberry.

Ik dacht dat alles top geregeld was. Denk dat t probleem ook niet bij KPN maar bij Ziggo ligt want ik heb van Ziggo zelfs een bevestiging dat mijn abonnement is opgezegd. En dat ik per oversluitdatum, die dus al is geweest, niets meer bij hun afneem. En dat ik voor vragen bij mn nieuwe aanbieder moet zijn. Ik kan Ziggo niet bereiken nu in t weekend (zakelijk) en KPN alleen op deze manier. Ga de incasso storneren, want t is geen afsluitende factuur maar gewoon n nieuwe maandnota en ik ga maandag met ziggo bellen.

Baal gewoon enorm dat zoiets niet soepel afgehandeld wordt. En dat je bij vragen t internet moet afspeuren op contact mogelijkheden.

 

 

 


@MinkaHorn Hoeveel tijd zit er tussen overstap en factuur?

Veel dingen zijn een automatisch proces en als jouw overstap datum de 20 ste was en je factuur de 25ste kan het elkaar kruisen.

Ook zal je altijd nog een eind factuur krijgen en dat zal meestal om een credit factuur gaan dan.

 

Stoneren is niet het slimste om te doen dan kom je in een log proces en extra kosten.

 


 

@MinkaHorn Ziggo Zakelijk is wel te bereiken in het weekend; https://www.ziggo.nl/zakelijk/contact
 

 





​​​​​

 

 


Dank je voor je reactie Roos79

Dan ben ik geduldig maar de overstap was al begin november.

En Raspberry ze zijn voor zakelijke overstapvragen helaas niet bereikbaar.

Mijn eerste boosheid is nu mede door jullie reacties gezakt en ik ga ziggo maandag rustig bellen. Fijn weekend allemaal.