Skip to main content

Ik heb mijn Ziggopakket in december al uitgezet via de tv menu instellingen en nu bleek tot mijn grote verbazing op het factuur ineens weer het Ziggopakket erbij te staan.

Hier klopt natuurlijk niets van.

Heel vervelend dit.

Beste @Anoniem1281,

Op welke factuur zag je dit staan? Als dat in de factuur van januari is dan klopt het. Je betaald de factuur altijd een maand vooruit, dan krijg je de volgende maand het geld terug wat je teveel hebt betaald. Maar kun je dan nog steeds naar Ziggo Sport (kanaal 233) kijken? 🤔


Nee factuur van februari.


Nee factuur van februari.

Kun je nog steeds kijken naar Ziggo Sport? 🤔


Geen idee ook niet gekeken, we kijken alleen formule 1 daarop vandaar🤷


Geen idee ook niet gekeken, we kijken alleen formule 1 daarop vandaar🤷

@Anoniem1281 zou je eens op kanaal 233 willen kijken? 


Beste @Anoniem1281,

Het is al laat, dus ik ga er van tussen.  Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze ernaar kijken, en kunnen ze eventueel het teveel betaalde bedrag retourneren. Ook kan je bellen met 0800-0402.


Beste @Anoniem1281, 

Ik heb niks meer van je vernomen, heb je het op een andere manier kunnen oplossen? Mocht je nog hulp nodig hebben dan horen we dat graag. 


Welkom op het forum @Anoniem1281, Dennis heeft je zo te zien al op weg geholpen. Op je profiel zie ik geen gegevens staan. Is het gelukt? 


Excuses voor de latere reactie, 

Ik heb inmiddels gebeld en het is direct opgelost.

Mvg


Goed om te lezen dat het via die weg gelukt is @Anoniem1281. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.