Skip to main content

Een paar maanden geleden heb ik via onze afstandsbediening Ziggo Sport opgezegd toen de F1 afgelopen was. Nu zie ik dat er nog steeds Ziggo Sport Totaal Pakket op onze maandfactuur staat a 14,99. Dit lijkt me niet juist. Hoe kan ik dit alsnog stoppen en het teveel betaalde bedrag terugvorderen? Via Mijn KPN op de PC heb ik het ook geprobeerd maar daar is het Sport kanaal al niet meer zichtbaar.

Beste @keeke007,

Dan kun je het beste maandag even bellen met 0800 - 04 02, dat kan vanaf 8:00 uur. 


Hoi @keeke007, welkom bij ons op het forum. Heb je, toen je het abonnement opgezegd hebt, daar wel een bevestiging van gekregen? Als je die niet hebt gehad zal de opzegging niet goed doorgelomen zijn.

Het bellen wat Dennis al noemde is de snelste weg om hierover contact op te nemen. Heb je dat inmiddels kunnen doen?


Ik heb gebeld maar de dame aan de lijn dacht dat het een jaarabonnement was. Hij stond namelijk nu niet meer op de factuur vanaf maart. Zou toch wel graag willen weten of dit écht zo is. Anders heb ik toch een paar maanden teveel betaald.


Een zenderpakket is normaal gesproken maandelijks op te zeggen. Zou je ook nog kunnen vertellen hoe je de opzegging toen had doorgegeven en of je daar een bevestiging van had gekregen? Ik ken de situatie nog niet volledig.