Skip to main content

Ook wij hadden ziggo sport opgezegd, na 2 dagen mail dat we 1 ontvanger moesten inleveren en het mooiste was dat ik ziggo sport weer had  gekregen terwijl ik hem 2 dagen geleden had opgezegd, gebeld maar ze konden het niet uitzetten omdat er een ontvanger was opgestuurd. Ik hoop dat jullie hem kunnen uitzetten want anders duurt dat nog een maand.

 

*admin: afgesplitst

Ik heb hier naar gekeken, @Hedel, en het lijkt erop dat de Ziggo Sport op de 21 weer geactiveerd is. Hoe dit precies gebeurd is kan ik op dit moment ook niet inzien omdat het daarvoor benodigde systeem opspeelt. 

Dit betekent dan wel helaas dat het niet eerder dan 20 januari weer uit te zetten is. Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad met een collega die je dit (als het goed is) ook heeft verteld. De collega heeft de kosten van Ziggo Sport voor deze maand vergoed. Wel moet je dan zelf op de 20e Ziggo Sport weer uitzetten via je MijnKPN, of het door ons laten doen door op die dag weer contact met ons op te nemen.

 


Dat klopt toen kreeg ik mail over ziggo sport had aangemeld en ontvanger moest inleveren maar ik had niks veranderd in m’n pakket alleen  rond 18 december ziggo sport opgezegd. Maar ik weet wanneer ziggo sport kan afzetten 


Mijn systeem werkt inmiddels mee, dus ik heb toch nog even voor je uitgezocht wat hier is gebeurd, @Hedel.

Op de 17e heb je Ziggo Sport willen uitzetten. Of je dat zelf hebt gedaan via de MijnKPN of tv ontvanger, of dat dit via ons is gedaan kan ik niet meer inzien. Echter, die wijziging is vastgelopen in het systeem en niet op dat moment doorgevoerd. Vervolgens heb je op de 18e contact gehad met de klantenservice. Die collega heeft zo rond kwart over twee Videoland toegevoegd. Vervolgens is een half uurtje later, via de tv ontvanger, Ziggo Sport verwijderd. 

Maar, zo'n vastgelopen order komt automatisch bij de back office terecht die dat proberen te herstellen. Die back office heeft een doorlooptijd van een aantal dagen, waardoor zij op de 21e die order opnieuw hebben ingevoerd. Alleen, omdat op dat moment Ziggo Sport al verwijderd was, hebben zij het weer toegevoegd. Dat had dus eigenlijk niet moeten gebeuren, ga ik even melding van maken.

De rest van het verhaal is hetzelfde als wat ik al eerder zei: je kunt het in januari uitzetten, en de kosten voor deze extra maand zijn vergoed. Maar dan weet je in ieder geval even waarom het weer actief werd :)


Hoi ik had het uitgezet via mijn kpn app. Bedankt voor de reactie