Skip to main content

Bij het bellen met mijn zorgverzekeraar, middels een 0900-nummer, ben ik “even in de wacht” gezet,  hoorde toen ruim 20 minuten niets meer en heb zelf opgehangen. Kan ik nu al ergens zien hoe e.e.a. op de volgende factuur verschijnt?

Nee dat zie je pas op de faktuur.  Heb je op de site van de verzekeraar het telefoonnummer gevonden of via Google? De kans is groot dat als je het via Google hebt gevonden dat je bij een duur belbedrijf bent uitgekomen. 


Aan Joep 1965: Bedankt!

Het 0900-nr. staat op de website van VGZ, voor contact met de klantenservice. Het begint met: "Voor dit telefoonnummer betaalt u de normale gesprekskosten”.

 


Mooi! Dan zullen er geen enorme hoge kosten komen. Want daar was u bang voor denk ik.


Aan Joep 1965:

Het gaf inderdaad een onprettig gevoel dat er na: "blijft u even aan de lijn, ik ben zo weer bij u" niets meer te horen was, 20 minuten lang!


Snap ik. Mijn advies is om nooit langer dan 5 minuten te wachten en dan op een ander tijdstip het nog een keer te proberen. Soms is het dan in één keer raak. Scheelt ook een hoop boosheid 😉