Skip to main content

Ik heb vorig jaar 15-2 bevestiging gekregen dat zoon geen kosten meer kan maken omdat hij onder bewind zit. Nu alweer bijna een jaar verder is er van de afspraak al maanden niets van te zien. Hij maakt alleen maar onkosten,hij vind alle inloggegevens van vriendin enz enz .Ik zit echter iedere maand met veel extra kosten en hij raakt steeds verder verslaafd. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Als dit niet opgelost kan worden op een fatsoenlijke manier schakel ik over naar rechtsbijstand. Wie helpt??

Bellen naar jullie heeft geen zin duurt ellendig lang dus dit is me laatste poging

F.L.


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Als hij inloggevens weet te vinden, dan kan KPN er ook niets aan doen. Zorg voor sterke wachtwoorden. En zorg dat hij geen toegang heeft tot emailadressen waarmee de betreffende wachtwoorden gereset kunnen worden.


Hoi @Floop, ik kan me voorstellen dat je niet rekent op hogere kosten als hij onder bewind staat! Zorg inderdaad voor een sterk wachtwoord en dat hij er niet bij kan als het wachtwoord gereset moet worden. Dan zal hij daar niet bij kunnen.

Hoe was het precies aangemeld dat hij onder bewind staat, was dat via het formulier op deze pagina (financiële hulpverlening) of op een andere manier?