Skip to main content

Omdat ik mij nogal in de steek gelaten voel, uit ik hier maar mijn frustratie!

Toen ik in maart dit jaar erachter kwam dat er geheel nieuwe TV box was ben ik hier achteraan gegaan omdat ik hier wel oren naar had en heb een medewerker gesproken. Tot mijn grote verbazing bleek ik op de een of andere manier een nieuw contract te hebben afgesloten en ook nog met een duur van 2 jaar! Toen ik deze medewerker aan de telefoon had was het ook nog zo dat mijn 14 dagen bedenktijd ook al was verstreken. Er was dus niks meer aan te doen. Ik zit dus aan een vreselijk lang contract vast! 

Een paar medewerkers later werd mij verteld dat ik dit contract blijkbaar via de KPN App had verlengd!? Ik wil dit helemaal niet! Ik kon hier helemaal niks van terugvinden. Mailtjes met reclame verwijder ik zo snel mogelijk zo ook mailtjes van KPN, ben hier eigenlijk niet in geïnteresseerd en vind dit allemaal teveel informatie en vervuiling van mijn mailbox! 
omdat ik geen nieuw contract verwachtte heb ik blijkbaar de mail met het nieuwe contract ook verwijderd. Deze werd mij toen wel nagestuurd toen ik de medewerker(s) aan de telefoon had. 

Ik vind het echt bizar dat je blijkbaar op een heel makkelijk en simpele manier een contract kan afsluiten! Ik begrijp dat dit heel stom klinkt, maar ik ben mij hier oprecht niet bewust van geweest!

Uiteindelijk heb ik een klacht ingediend en deze werd in eerste instantie goed opgepakt, ik voelde mij gehoord! Dit liep uit op een teleurstelling, nooit meer wat vernomen!
Uiteindelijk weer gebeld, natuurlijk was er geen registratie te vinden! Ik zou weer worden teruggebeld, ook hier nooit meer wat gehoord. 

Ik kan natuurlijk weer een klacht over de klacht indienen, maar ben het vertrouwen wel kwijt. 
Daar sta je dan als trouwe klant die al 13 jaar alles afneemt; mobiel internet en TV!

Kan niet wachten tot deze 2 jaar om zijn, dan ga ik toch maar eens naar andere aanbieders kijken!

 

@Remica66  lees onderstaande link eens door doordat je KPN TV + hebt genomen ben je een nieuw contract aangegaan voor 2 jaar dat staat. 

https://www.kpn.com/televisie.htm?campaignid=ps:s=go:t=ResidentialAdwords:c=KPN+-+RSD+-+sbrd+-+1P+-+Televisie:d=TV%2B:co=kpn%20tv%20plus%20pakket:f1=17670775105:f2=150734734288:f3=644595893755:f4=kwd-1685383342742&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwgJyyBhCGARIsAK8LVLNkUI50qhnyhGgligDgWtQmcFMLbrohNy57vAcMj5ShTBjcR2rhFZkaAljkEALw_wcB&gclsrc=aw.ds


@jimny 

Ik denk dat hij nu KPN tv+ wilt hebben en de nieuwe KPN tv decoder.

Maar waarschijnlijk heeft hij zijn oude contract met 2 jaar verlengt.

En alle mail zonder te kijken wat erin staat verwijderen is natuurlijk zo wie zo niet slim.


@jimny

Ik denk dat hij nu KPN tv+ wilt hebben en de nieuwe KPN tv decoder.

Maar waarschijnlijk heeft hij zijn oude contract met 2 jaar verlengt.

En alle mail zonder te kijken wat erin staat verwijderen is natuurlijk zo wie zo niet slim.

Klopt @joop2011 heb het verbeterd 


Ik begrijp dat nooit zo he. Als je iets besteld hebt, wat ook is gebeurd, dan ontvang je te allen tijde hier een bevestiging van. Eigen verantwoording om deze dan ook door te nemen. Zodat je weet waar je aan toe bent, zoals een nieuwe contractsduur. Zo'n bevestiging ontvang je namelijk niet voor niets. Achteraf zeggen van niets te weten, is flauwekul. 


Dat is dus het probleem; Ik had niks besteld!
Wanneer ik iets bewust heb besteld wacht ik natuurlijk op een bevestiging en mail. 

En het gaat mij voornamelijk nu ook om de afhandeling van mijn klacht en dat ze gewoon niet meer reageren


Ok, je zegt niets besteld te hebben maar je hebt wel correspondentie ontvangen mét een bevestiging van een contract. Alleen heb je alle correspondentie in je enthousiasme weggegooid/verwijderd, niet gelezen. En dit alles net nadat de 14 dagen bedenktijd is verstreken. Tja. 

Hoe dan ook, ik duim voor je op een succesvol afloop! 


Weet niet hoe ik dit nu duidelijk kan uitleggen;  Ik zag het contract voor het eerst (bewust) toen ik in maart een medewerker aan de telefoon had en zij mij dit toen door mailde. Toen bleek dus dat mijn 14 dagen bedenktijd (net) waren verstreken. 

 

 Bedankt, maar ga niet uit van een succesvolle afloop


@Remica66 maar nu de hamvraag ; ben je nu duurder uit met KPN Tv +dan met je vorige contract en zo ja wat is het verschil in euro's 


Jimny, dat kan ik niet zeggen. Ik heb geen KPN TV+ box. Hier zou ik nog 2 jaar op moeten wachten. Het gaat mij nog niet eens zoveel om de kosten, misschien zou ik duurder uit zijn, had ik niet erg gevonden. 

Mijn irritatie en frustratie zit voornamelijk in het feit dat ik niks meer heb gehoord en dat je dus blijkbaar heel makkelijk iets afsluit (door het scrollen in de KPN app) zonder het door te hebben. Dit mag wel veranderd worden. 


@Remica66 Vul je forumprofiel in met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Verwacht er niet teveel van echter de manier waarop je benaderd bent is niets voor KPN 


Hoi @Remica66 

Het beste kun je even bellen met de afdeling Opzeggingen, Contractbeheer en Verlengingen van KPN, en daar jouw probleem voorleggen.
Misschien (al acht ik de kans niet al te groot, maar wie weet) kan de betreffende medewerker hierin nog iets voor je betekenen.

Dus bel met de klantenservice van KPN via 0800-0402 of via KPN Mobiele aansluiting op 1200.
En spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen, en je wordt direct doorverbonden met deze afdeling.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

Het is uiteraard niet netjes dat je niet bent teruggebeld door de medewerkers van KPN, maar dat gebeurt helaas met regelmaat, ook bij andere bedrijven.
Terugbel afspraken worden in de meeste gevallen gedaan, als het rustig is met binnenkomende telefoontjes van klanten, maar gezien het personeelstekort is dat vaak niet mogelijk.

Binnenkomende telefoontjes gaan voor uitgaand bellen.


Reageer