Omdat ik mij nogal in de steek gelaten voel, uit ik hier maar mijn frustratie!
Toen ik in maart dit jaar erachter kwam dat er geheel nieuwe TV box was ben ik hier achteraan gegaan omdat ik hier wel oren naar had en heb een medewerker gesproken. Tot mijn grote verbazing bleek ik op de een of andere manier een nieuw contract te hebben afgesloten en ook nog met een duur van 2 jaar! Toen ik deze medewerker aan de telefoon had was het ook nog zo dat mijn 14 dagen bedenktijd ook al was verstreken. Er was dus niks meer aan te doen. Ik zit dus aan een vreselijk lang contract vast!
Een paar medewerkers later werd mij verteld dat ik dit contract blijkbaar via de KPN App had verlengd!? Ik wil dit helemaal niet! Ik kon hier helemaal niks van terugvinden. Mailtjes met reclame verwijder ik zo snel mogelijk zo ook mailtjes van KPN, ben hier eigenlijk niet in geïnteresseerd en vind dit allemaal teveel informatie en vervuiling van mijn mailbox!
omdat ik geen nieuw contract verwachtte heb ik blijkbaar de mail met het nieuwe contract ook verwijderd. Deze werd mij toen wel nagestuurd toen ik de medewerker(s) aan de telefoon had.
Ik vind het echt bizar dat je blijkbaar op een heel makkelijk en simpele manier een contract kan afsluiten! Ik begrijp dat dit heel stom klinkt, maar ik ben mij hier oprecht niet bewust van geweest!
Uiteindelijk heb ik een klacht ingediend en deze werd in eerste instantie goed opgepakt, ik voelde mij gehoord! Dit liep uit op een teleurstelling, nooit meer wat vernomen!
Uiteindelijk weer gebeld, natuurlijk was er geen registratie te vinden! Ik zou weer worden teruggebeld, ook hier nooit meer wat gehoord.
Ik kan natuurlijk weer een klacht over de klacht indienen, maar ben het vertrouwen wel kwijt.
Daar sta je dan als trouwe klant die al 13 jaar alles afneemt; mobiel internet en TV!
Kan niet wachten tot deze 2 jaar om zijn, dan ga ik toch maar eens naar andere aanbieders kijken!