Skip to main content

hoi kpn webcare

ik krijg een melding dat ik kan verlengen naar hussel (mobiel internet)

1gb voor 5 euro mnd voor 1 jaar pakt hij mijn 0970 nummer niet

terwijl er staat je kunt verlengen

12x23 cent klinkt niet veel maar principe

veel mensen zullen mij wel een zeur vinden

maar goed het staat op de site dat ik kan verlengen voor een jaar voor 5 euro met 1gb

wat ik nu ook heb

waarom zou ik het dan niet doen

alvast bedankt

 

ps als het niet mogelijk is laat het dan maar zo

Hi @peter-keetfm , bedankt voor je berichtje!

Een 097-nummer kan niet op de reguliere manier worden verlengd, dat is iets waar jij nu ook tegen aanloopt. Het verlengen van een 097-nummer kan alleen via onze klantenservice, dus via 0800-0402 of onze LiveChat functie :wink:


Een 097-nummer kan niet op de reguliere manier worden verlengd, dat is iets waar jij nu ook tegen aanloopt. Het verlengen van een 097-nummer kan alleen via onze klantenservice, dus via 0800-0402 of onze LiveChat functie :wink:

Lang geleden is aangegeven dat dit "foutje" hersteld zou worden zodat ook 0970 nummers ingevuld zouden kunnen gaan worden op de site.

Helaas is dit nog altijd niet het geval terwijl je als klant vanuit mijnKPN wel naar die site geleid wordt.

Ik hoop oprecht dat KPN dit ooit nog eens zal corrigeren.

En zorg er dan ook direct even voor dat je zelf een 0970 nummer kunt aanmelden voor KPN Compleet.

 

maar goed het staat op de site dat ik kan verlengen voor een jaar voor 5 euro met 1gb

Kan je eens een screenshot plaatsen van de pagina waar op staat dat je voor een jaar met 1GB kunt verlengen voor €5,-. Ik zie inderdaad dat je een nieuw abonnement met een looptijd van 1 jaar kunt afsluiten voor €5,- per maand. Maar dan betaal je wel weer €25,- aansluitkosten.

Dit was tot voor kort de prijs bij een abonnementsduur van 2 jaar, bij 1 jaar kostte het abonnement €6,- per maand.

Ik snap ook niet waarom er nog een looptijd van 2 jaar te kiezen is immers die levert financieel geen voordeel meer op dus waarom zou je daar dan voor kiezen.

Ik ben bang dat ook hier "gewoon" sprake is van een "foutje" en dat het abonnement bij een looptijd van 1 jaar toch echt €6,- zal kosten.

@Susan_, zou je hier toch nog eens in willen duiken?


@wjb

Klopt wat je aangeeft

12 of 24 MD maakt geen verschil

aansluitkosten 25

Maar die vervallen neem ik aan het is geen nieuwe aansluiting

Ik vind het maar vaag

 

 


Ik snap ook niet waarom er nog een looptijd van 2 jaar te kiezen is immers die levert financieel geen voordeel meer op dus waarom zou je daar dan voor kiezen.

Iemand kan denken of inschatten of vrezen dat binnen enkele maanden de prijs van 1-jarig permanent omhoog gaat en daardoor denkt de huidige ‘deal’ maar gelijk voor 2 jaar aan te gaan als die toch van plan is om minimaal 2 jaar bij KPN te blijven.

Iemand anders kan weer geheel anders te werk gaan. Het ligt er sterk aan wat je met zo’n data-only abo van plan bent en ook hoe na verloop van tijd blijkt hoe het gebruik en verbruik daadwerkelijk is.

 


Iemand kan denken of inschatten of vrezen dat binnen enkele maanden de prijs van 1-jarig permanent omhoog gaat en daardoor denkt de huidige ‘deal’ maar gelijk voor 2 jaar aan te gaan als die toch van plan is om minimaal 2 jaar bij KPN te blijven.

De prijs van een 1-jarig abonnement was, zoals eerder aangegeven, al €6,- per maand.

Vandaar ook dat ik vermoed dat het puur om een "foutje" gaat. Helaas iets dat wel vaker voor komt op de bestelpagina's van KPN. Het kan natuurlijk ook zijn dat de prijs echt gelijkgetrokken is maar dan kan de optie voor een 2-jarig abonnement verwijderd worden.

 

Het ligt er sterk aan wat je met zo’n data-only abo van plan bent en ook hoe na verloop van tijd blijkt hoe het gebruik en verbruik daadwerkelijk is.

Ik heb zo'n abonnementje puur om KPN Compleet te raken waardoor ik geld bespaar.

Zie dit topic.


“Het ligt er sterk aan wat je met zo’n data-only abo van plan bent en ook hoe na verloop van tijd blijkt hoe het gebruik en verbruik daadwerkelijk is”

 

ja dat is net de keuze van de klant

@tmoesel jij kan daar niet in kijken welke behoefte de klanten hebben

mij gaat het ook puur om wat @wjb aangeeft om het pluspakket

en voornamelijk ook als in bepaalde gebieden waar T-mobile geen data bereik heeft

schakel ik data over op sim 2 (heel zelden)

en je hebt ook vast mensen die dit voor een tablet gebruiken

en die geen zin hebben hun phone als hotspot in te stellen

 

 


en voornamelijk ook als in bepaalde gebieden waar T-mobile geen data bereik heeft

Daar heb ik nu nooit last van.


en voornamelijk ook als in bepaalde gebieden waar T-mobile geen data bereik heeft

Daar heb ik nu nooit last van.


nee ik ook niet maar zelden ga maar eens naar Nijbroek

kun je het testen email binnen halen wil niet eens met kpn wel

daar zal wel alleen een mast van kpn staan

in tegenstelling is t-mobile op de meeste plaatsen beter

en ook in het buitenland


@peter-keetfm en @wjb ik heb de vraag uit staan of het inderdaad een fout is of niet. Zodra ik hier meer over hoor laat ik het jullie ook weten! Ik denk zelf met de komst van de optie om maandelijks op te zeggen dat het gelijk getrokken is, maar voor de zekerheid heb ik de vraag gesteld bij de betreffende afdeling. Dit omdat het bij de 'gewone' Sim Only niet aan de hand is..

Bij een verlenging vervallen de aansluitkosten, als je op de website kijkt is dat als 'nieuwe' klant.


 Bij een verlenging vervallen de aansluitkosten, als je op de website kijkt is dat als 'nieuwe' klant.

Maar als ik wel €5,- per maand ga betalen voor één jaar verlengen, dan mag je dat direct voor me gaan regelen want nu betaal ik vanwege de inflatiecorrectie van oktober 2019 €5,23 per maand.


Toch nog maar eens een schopje tegen dit topic.

Ik heb twee concrete vragen;

1) Klopt het dat een éénjarig abonnement voor 1GB Mobiel Internet met KPN Hussel voordeel €5,- per maand kost en niet zoals vroeger €6,-?

2) Hoe kan ik mijn lopende Mobiel Intenet abonnement (0970 nummer) verlengen?


@wjb 

  1. Ja, ik heb de website ook voor me. 
  2. Via 0800 0402